شنبه،23 آذر 1398
English
معرفی
تاریخچه
اساسنامه بانک سینا
مدیریت
مدیریت مناطق و شعب
مبارزه با پولشویی
مسئولیت های اجتماعی
سیاست تطبیق
طرحهای مناطق محروم
حساب سپرده قرض الحسنه جاری
حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز
حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت
سپرده سرمایه گذاری بلند مدت یک ساله
سینا کارت
کارت هدیه
کارت خرید
کارت خانواده
اینترنت بانک
اینترنت بانک همراه
موبایل بانک سینا
تلفنبانک
پیام کوتاه بانکی
سامانه یکپارچه بانکداری الکترونیک
شبا
پایا
ساتنا
سحاب
تابا
یارانه ها
نرم افزار کدبانک سینا
نحوه دریافت رمز خرید اینترنتی
درگاه خدمات کارتی
اطلاع رسانی حساب از طریق ایمیل
راهنمای دریافت رمز انتقال وجه
تسهیلات اعتباری
تسهیلات در قبال سپرده مدت دار
خرید دفتر کار
احداث یا تکمیل ساختمان
تعمیر ساختمان
صدور ضمانتنامه
اعتبار ویژه
اعطای تسهیلات به پزشکان
انواع عقود
محاسبه سود و اقساط تسهیلات
معرفی خدمات ارزی
راهنمای استفاده از خدمات ارزی
شعب ارزی
جدول نرخ ارز
محاسبه سود سپرده های ارزی
بانک سینا
درباره بانک
تاریخچه
(جزئیات)
جزئیات
معرفی بانک سینا
معرفی بانک
تاریخچه
چشم انداز
اهداف
ساختار سازمانی
هیئت مدیره
مدیر عامل
قائم مقام مدیر عامل
معاونین
مدیران
مشاوران و ناظران
مدیران مناطق
شرکتهای مرتبط
مناطق
شعب
چارت سازمانی
درباره بانک
Background
Sina Bank began its activities since 1985 as “Bonyad Financial and Credit Institute” doing monetary, financial and credential performances as well as financing economic corporations and real persons and attracting public deposits in order to donate credential facilities to different parts of the economy .
Sina Bank capital was IRR 10 Billion at the beginning (10 Million shares, with a face value of IRR 1000 per share). With a capital increase on March 20, 2013, the authorized capital available to the management board increased to IRR 6000 Billion (6 Billion shares, with a face value of IRR 1000 per share).
As mentioned earlier, following the 2014 Annual General Meeting, the conditional capital available to the Management Board was IRR 10,000 Billion and the Based capital of Sina Bank confirmed by The Central Bank of Iran is IRR 13,194 Billion.
In the shadow of the necessity of developing banking performance, Sina Bank established over 260 branches in different parts of the country. According to its charter, Sina Bank activities consist of monetary, financial and credential performances as well as other activities related to various parts of economy and giving service to real and legal persons.
Introduction:
Being established in 1985 as “Sina Finance and Credit Institute”, we aimed at funding various production, business and service units as well as granting credit facilities to various economic sectors.
Incorporated on March 18, 2009 as “Sina Bank”, it has so far reached an unprecedented and significant growth.
Strategic plan of Sina Bank
has
witnessed positive changes in the macroeconomic structure of Iran with the purpose of helping huge and small industrial productions during years.
Sina Bank Advantages:
·
Professional staffs providing the
quickest, the most accurate and most honest services in a banking system
·
Most advanced online banking system
·
Customer’s trust
·
Numerous branches all over the country
مرکز ارتباط مشتریان : 41731
شماره پیام کوتاه مرکز ارتباط مشتریان: 50004753
واحد رسیدگی به شکایات و بازرسی: 85573666
تلفنبانک: 82487
پست الکترونیک مرکز ارتباط سینا: callcenter@sinabank.ir