بانک سینا

پنج شنبه،06 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    • بانکداری شرکتی


      با ما آینده تجاری خود را تحقق بخشید


      بانکداری شرکتی گونه ای از بانکداری است که به ارائه خدمات به طیف خاصی از مشتریان حقوقی بانک که حائز شرایطی بر اساس مبنای میزان فروش، سودعملیاتی و سود خالص می باشند می پردازد تا با افزایش رضایت آنها و بالا بردن حس اعتماد مشتریان و با به ‌کارگیری نیروهای متخصص و متعهد، با مدنظر قراردادن راحتی، سرعت و کیفیت، همچون مشاوری خبره نسبت به تسهیل ارائه خدمات ذیل به مشتریان کلان حقوقی خود اقدام می نماید .


      خدمات تامین مالی


      بانکداری شرکتی حسب نیازها و خواسته های مشتریان خود با تسهیل در ارائه پرداخت انواع تسهیلات ریالی در قالب انواع عقود اسلامی از محل منابع بانک همکاری شایانی در سرعت انجام مبادلات مشتریان بانکداری شرکتی می نماید.


      خدمات اعتباری


      بانکداری شرکتی آماده است تا جهت سرعت بخشیدن به فرایند تامین اعتبار مشتریان خود با صدور انواع ضمانت نامه و گشایش انواع اعتباراسنادی ریالی و ارزی ضمن تسریع در فرایند عملیات مالی مشتری، نسبت به تسهیل روند معاملات تجاری مشتری نیز مساعدت نماید.


      خدمات پایه بانکی


      بانکداری شرکتی در کنار مشتریان خود به تسهیل ارائه خدمات پایه بانکی همچون افتتاح انواع حساب بانکی ، ارائه خدمات کارکنان (تسهیلات گروهی، انواع اعتبار بر مبنای موجودی حساب)، صدور انواع کارت‌های بانکی (کارت بدهی، کارت اعتباری، بن‌کارت، کارت هدیه) و ارائه خدمات الکترونیک از طریق اینترنت‌بانک ویژه شرکت‌ها یاری می رساند.


      سایر خدمات


      بانکداری شرکتی با ارائه انواع خدمات مشاوره ای مالی و بانکی باعث گردید تا با نگاهی خاص و جدید علاوه بر تغییر در قالب سنتی خدمات، با ارائه انواع خدمات مشاوره‌ای بانکی برای بهبود اصلاح ساختارها و عملکرد مالی مشتریان تلاش نماید و از طریق اختصاص کارشناس متخصص(مدیر رابط)، امور مشتریان را در حوزه های مختلف منجمله نصب دستگاه خودپرداز در محلهای پیشنهادی، نصب انواع دستگاه کارت خوان با ایجاد شناسه مورد نظر مشتری، ایجاد درگاه پرداخت الکترونیکی ، پرونده های اعتباری، موجبات تسریع،هماهنگی و پیگیری را ایجاد نماید .


      بانکداری شرکتی سینا با هدف ارتقا روز افزون رابطه مشتری و بانک، همزمان با نوآوری های خلاقانه در صدد است تا صمیمانه نیازهای مشتریان را بررسی و برای یافتن راهی جهت رفع نیاز بانکی آنها تمامی تلاش خود را بکار گیرد تا شاهد گسترش سبد مالی مشتریان در تمامی صنایع ذیل باشد: