بانک سینا

چهارشنبه،05 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">استقبال از همبانک سینا</font></b>
      استقبال از همبانک سینا
      کد: 1535
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
      منبع خبر: روابط عمومی
      تعداد بازدید: 5278
      با گذشت زمان اندک از راه اندازی خدمت جدید بانک سینا با عنوان "همبانک سینا"، استقبال مشتریان از آن بسیار مناسب بوده است.
      استقبال از همبانک سینا
      با گذشت زمان اندک از راه اندازی خدمت جدید بانک سینا با عنوان "همبانک سینا"، استقبال مشتریان از آن بسیار مناسب بوده است.
      بر اساس گزارش روابط عمومی بانک سینا، از آغاز اجرای این طرح که از روز دوشنبه 29 خرداد ماه همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) عملیاتی شد تا ابتدای روز سه شنبه 30 خرداد ماه جاری، هزاران نفر از هموطنان با استفاده از این خدمت، بالغ بر 100 هزار عملیات بانکی را به انجام رسانده اند.
      "همبانک سینا" با همکاری اپراتور همراه اول بر بستر USSD به عنوان امن ترین بستر بانکداری الکترونیک به انجام رسیده و برای استفاده از آن نیازی به نصب هیچ گونه نرم افزاری نیست و خدمات آن تنها با گرفتن کد #727* از طریق هر گوشی تلفن همراه قابل ارائه خواهد بود.
      مشتریان "همبانک سینا" با استفاده از این خدمت می توانند در هر زمان و مکان، حتی در خارج از ایران بدون پرداخت هیچ هزینه ای از خدمات انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ، دسترسی به اطلاعات حسابها، مانده گیری، عملیات بین بانکی ساتنا و پایا، پرداخت اقساط تسهیلات، مدیریت چک و بسیاری خدمات بانکی دیگر بهره مند شوند.
      دارندگان سایر کارت های بانکی نیز امکان استفاده از خدمات شتابی همبانک سینا را دارا هستند و تمام مشتریان بانک سینا که شماره تلفن همراه خود را در اختیار بانک قرار داده اند، می توانند از خدمات اطلاع رسانی همبانک از قبیل موجودی، صورتحساب، جزئیات اقساط تسهیلات و مانند آن بدون مراجعه به شعب بانک بهره مند شوند.
      برای فعال سازی و دریافت خدماتی نظیر انتقال وجه، پرداخت قبض، عملیات بین بانکی و پرداخت اقساط تسهیلات، ضروری است که به شعب بانک سینا مراجعه شود.