بانک سینا

چهارشنبه،05 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">جلسه 5 ساعته مدیرعامل بانک سینا با رؤسای شعب منطقه اصفهان و چهارمحال بختیاری</font></b>
      جلسه 5 ساعته مدیرعامل بانک سینا با رؤسای شعب منطقه اصفهان و چهارمحال بختیاری
      کد: 1547
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 3666
      دکتر همتی مدیرعامل و معاونین بانک سینا در جلسه 5 ساعته، مسائل و مشکلات سرپرستی اصفهان و چهار محال بختیاری را مورد بررسی قرار دادند.
      جلسه 5 ساعته مدیرعامل بانک سینا با رؤسای شعب منطقه اصفهان و چهارمحال بختیاری
      دکتر همتی مدیرعامل و معاونین بانک سینا که برای افتتاح رسمی ساختمان جدید سرپرستی اصفهان به این شهر سفر کرده بودند در جلسه 5 ساعته با سرپرست و رؤسای شعب منطقه، مسائل و مشکلات و راه های توسعه فعالیت های بانک در این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.
      در این جلسه هر یک از رؤسای شعب مسائل خاص شعبه خود و پیشنهادات مربوط به نحوه رشد منابع و مصارف بانک و توسعه آن را مطرح و در پایان نیز مدیرعامل و معاونین دیدگاه ها و راهکارهای لازم جهت پیگیری اهداف بانک در منطقه را ارائه دادند.
       در این سفر مدیرعامل و همراهان از بخش های مختلف ساختمان سرپرستی که در نوع خود در مجموعه سرپرستی های بانک کم نظیر است بازدید کردند.
      مدیرعامل بانک سینا و همراهان همچنین ضمن بازدید از برخی شعب اصفهان و نیز شعب شهرهای باغ بهادران, زرین شهر و مبارکه از مجموعه فولاد مبارکه بازدید و ضمن ملاقات با مدیرعامل و مسئولین فولاد مبارکه راههای گسترش همکاری بانک با شرکت   فولاد مبارکه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.