بانک سینا

سه شنبه،18 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">تداوم پیشتازی بانک سینا در نظام بانکداری الکترونیک</font></b>
      تداوم پیشتازی بانک سینا در نظام بانکداری الکترونیک
      کد: 1320
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 951
      تداوم پیشتازی بانک سینا در نظام بانکداری الکترونیک
      تا پایان بهمن ماه 89 نزدیک به 41 هزار نفر ساعت آموزش ضمن خدمت به کارکنان صف و ستاد بانک سینا ارائه شده است.
      گزارشی که به عملکرد مدیریت آموزش و پژوهش در 11 ماه گذشته از سال جاری اختصاص یافته، حاکی از برگزاری دوره های مختلف آموزشی و ارائه نزدیک به 41 هزار نفر ساعت آموزش به کارکنان بانک سینا در صف و ستاد است.
      طبق این آمار بیشترین میزان آموزش ارائه شده مربوط به مرداد ماه جاری با 7484 نفر ساعت و کمترین میزان مربوط به فروردین ماه جاری با 675 نفر ساعت آموزش است که تعطیلی نوروز دلیل عمده کاهش تعداد ساعات ارائه آموزش بوده است.
      آموزشهای حین خدمت کارکنان با هدف بالا بردن سطح علمی همکاران، به عنوان یکی از سیاست های اساسی بانک سینا مدنظر قرار گرفته و برنامه مدونی نیز در این زمینه تهیه شده است. ضمن آنکه در برنامه میان مدت بانک سینا که از ابتدای سال جاری اجرایی شد ، دو استراتژی توسعه پژوهش و تحقیقات و توسعه منابع انسانی مورد تاکید قرار گرفته است.