آمار استفاده کنندگان از خدمات غیر حضوری بانک سینا در پایان آذرماه جاری نشان می دهد که این خدمات با استقبال مناسبی از سوی هموطنان و مشتریان این بانک مواجه شده است.
بررسی تعداد استفاده کنندگان از خدمات غیرحضوری بانک سینا در بخشهای اینترنت بانک، تلفن بانک و پیام کوتاه بانکی از افزایش قابل توجه کاربران این بخشها در پایان آذرماه جاری حکایت دارد به طوری که در تعداد کاربران اینترنت بانک 76 درصد، تلفن بانک 26 درصد و پیام کوتاه بانکی 132 درصد رشد را شاهد هستیم.
بانک سینا در چهار سال اخیر، سرمایه گذاریهای مناسبی را در زمینه توسعه بانکداری الکترونیک به اجرا رسانده و در برنامه میان مدت سه ساله این بانک هم که از ابتدای سال جاری به مرحله اجرا رسیده، نگاه ویژه ای به این بخش شده است.