بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      تشکیل منظم جلسات کارگروههای اجرایی برنامه میان مدت بانک سینا
      تشکیل منظم جلسات کارگروههای اجرایی برنامه میان مدت بانک سینا
      کد: 1237
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۵/۰۶
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1119
      جلسات کارگروههای اجرایی برنامه میان مدت بانک سینا با هدف تعیین خط مشی ها و سیاستهای نیل به استراتژی های تدوین شده در این برنامه به صورت منظم و با حضور اعضاء برگزار می شود. در راستای تحقق اهداف برنامه میان مدت 3 ساله بانک سینا، هفت کارگروه در حوزه های مختلف تعیین شده که جلسات این کارگروهها به صورت منظم تشکیل و اقدامات لازم جهت اجرایی شدن مصوبات آن صورت می گیرد. ...
      تشکیل منظم جلسات کارگروههای اجرایی برنامه میان مدت بانک سینا

      جلسات کارگروههای اجرایی برنامه میان مدت بانک سینا با هدف تعیین خط مشی ها و سیاستهای نیل به استراتژی های تدوین شده در این برنامه به صورت منظم و با حضور اعضاء برگزار می شود.

       

       در راستای تحقق اهداف برنامه میان مدت 3 ساله بانک سینا، هفت کارگروه در حوزه های مختلف تعیین شده که جلسات این کارگروهها به صورت منظم تشکیل و اقدامات لازم جهت اجرایی شدن مصوبات آن صورت می گیرد.

       

          این هفت کار گروه شامل کارگروه های گسترش فعالیت بانکداری الکترونیک، گسترش فعالیت بانکداری بین الملل، ارائه خدمات و محصولات رقابتی و بالابردن کیفیت محصولات بانکی، توسعه سیستم بانکداری متمرکز با تاکید بر امنیت فن آوری اطلاعات، توسعه پژوهش و تحقیقات، بهینه سازی استقرار شعب و توسعه منابع انسانی است که نسبت به تعیین سیاستها و ارائه راهکارهای لازم جهت اجرایی و عملیاتی نمودن هریک از استراتژی ها اقدام می کنند.

       

         برنامه میان مدت بانک سینا از ابتدای امسال اجرایی شد که تا سال 91 ادامه می یابد. استراتژی های اصلی برنامه میان مدت سه ساله که از ابتدای سال اجرایی شده است عبارتند از:

       
      • ارائه محصولات رقابتی و بالا بردن کیفیت خدمات بانکی
       
      • گسترش فعالیتهای بانکداری الکترونیک و بین الملل
       
      • بهینه سازی استقرار شعب
       
      • توسعه منابع انسانی
       
      • توسعه پژوهش و تحقیقات (R&D)
       
      • توسعه سیستم های بانکداری متمرکز با تاکید بر امنیت فن آوری اطلاعات بانکی