بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      دکتر همتی در گرگان تشریح کرد: رشد 20 درصدی سپرده های بانک سینا
      دکتر همتی در گرگان تشریح کرد: رشد 20 درصدی سپرده های بانک سینا
      کد: 1223
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۲/۱۲
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1026
      مدیرعامل بانک سینا در همایش معاونان، مدیران و سرپرستان مناطق این بانک که روز پنج شنبه نهم اردیبهشت ماه جاری در شهر گرگان برگزار شد از توسعه فعالیتهای بین المللی و ارزی به عنوان یک استراتژی اساسی یاد کرد و به سرپرستان مناطق اختیار داد تا نسبت به اجرایی شدن این امر اقدامات جدی را در اسرع وقت در دستور کار قرار دهند. دکتر عبدالناصر همتی همچنین با اشاره به رشد 20 درصدی سپرده های بانک سینا در سال گذشته تصریح کرد: این روند با توجه به وضعیت اقتصادی خاص جامعه و رقابت شدید مجموعه بانکی و در شرایطی تحقق پیدا کرد که بانک سینا در حال گذر از یک موقعیت سخت به فضای کاری جدید قرار داشت و اولین سال فعالیت بانکی خود را تجربه می کرد ...
      دکتر همتی در گرگان تشریح کرد:  رشد 20 درصدی سپرده های بانک سینا

      مدیرعامل بانک سینا در همایش معاونان، مدیران و سرپرستان مناطق این بانک که روز پنج شنبه نهم اردیبهشت ماه جاری در شهر گرگان برگزار شد از توسعه فعالیتهای بین المللی و ارزی به عنوان یک استراتژی اساسی یاد کرد و به سرپرستان مناطق اختیار داد تا نسبت به اجرایی شدن این امر اقدامات جدی را در اسرع وقت در دستور کار قرار دهند.

      دکتر عبدالناصر همتی همچنین با اشاره به رشد 20 درصدی سپرده های بانک سینا در سال گذشته تصریح کرد: این روند با توجه به وضعیت اقتصادی خاص جامعه و رقابت شدید مجموعه بانکی و در شرایطی تحقق پیدا کرد که بانک سینا در حال گذر از یک موقعیت سخت به فضای کاری جدید قرار داشت و اولین سال فعالیت بانکی خود را تجربه می کرد اما در سال جدید و با استقرار تمام لوازم فعالیت بانکی، جهت گیری به سمت استفاده حداکثری از ظرفیتها خواهد بود.

      وی در ادامه با تاکید بر بهره گیری کامل از امتیاز «بانک بودن» خاطر نشان کرد: برای این امر بایستی از تمام توان بانک در بخشهای مختلف ارزی، خدمات کارت، ضمانتنامه و درآمدهای غیرمشاع استفاده و شعب و سایر همکاران نیز متناسب با سرمایه گذاریهای عمده صورت گرفته در حوزه فناوری اطلاعات، نسبت به معرفی و ارائه خدمات نوین بانکی به هموطنان اقدام نمایند.

      وی همچنین گفت: برنامه میان مدت و سه ساله بانک سینا با تشکیل شش کارگروه ویژه از ابتدای امسال عملیاتی شده و ضروری است که برای تحقق استراتژی ها و اهداف تدوین شده در این برنامه و جبران عقب ماندگیهای موجود، تلاش های جدی تری از سوی همکاران صورت بگیرد.

      در این نشست معاونان، مدیران و سرپرستان مناطق به بیان راهکارها و پیشنهادهای خود در زمینه اجرای بهینه برنامه میان مدت و سیاستهای آتی بانک سینا پرداختند. همچنین در قسمتی از این نشست، مدیران جدید «شعب و مناطق» و « آموزش و پژوهش» معرفی و از زحمات مدیران قبلی این بخشها تقدیر شد.

      در نشستی هم که بعد از ظهر این روز با روسای شعب سرپرستی گلستان و سمنان برگزار شد، اهم مسائل و موانع فعالیت شعب این سرپرستی بررسی و دستور پیگیری سریع آن از سوی مدیرعامل بانک سینا صادر شد.