بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در بانک سینا
      توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در بانک سینا
      کد: 1221
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۳/۱۷
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1026
      فعالیتهای بین المللی بانک سینا در قالب برنامه سه ساله و میان مدت این بانک که از ابتدای امسال اجرایی شده است توسعه می یابد. طی این برنامه سه ساله که تا پایان سال 91 ادامه خواهد داشت، علاوه بر توسعه فعالیتهای بین المللی، در زمینه توسعه خدمات بانکداری الکترونیک هم اقدامات قابل توجهی صورت خواهد گرفت. عمده ترین سرفصلها و استراتژیهای بانک سینا در قالب برنامه میان مدت به شرح زیر اعلام شده است. ...
      توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در بانک سینا

      فعالیتهای بین المللی بانک سینا در قالب برنامه سه ساله و میان مدت این بانک که از ابتدای امسال اجرایی شده است توسعه می یابد.
      طی این برنامه سه ساله که تا پایان سال 91 ادامه خواهد داشت، علاوه بر توسعه فعالیتهای بین المللی، در زمینه توسعه خدمات بانکداری الکترونیک هم اقدامات قابل توجهی صورت خواهد گرفت. عمده ترین سرفصلها و استراتژیهای بانک سینا در قالب برنامه میان مدت به شرح زیر اعلام شده است:
      1- ارائه محصولات رقابتی و بالا بردن کیفیت خدمات بانکی
      2- گسترش فعالیتهای بانکداری الکترونیک و بین الملل
      3- بهینه سازی استقرار شعب
      4- توسعه منابع انسانی
      5- توسعه پژوهش و تحقیقات 
      6- توسعه سیستم های بانکداری متمرکز با تاکید بر امنیت فن آوری اطلاعات بانکی