بانک سینا

شنبه،15 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      بهینه سازی بیش از 90 درصد شعب
      بهینه سازی بیش از 90 درصد شعب
      کد: 1219
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۱/۰۴
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1009
      کار بهینه سازی بیش از 90 درصد شعب بانک سینا پایان یافته و اکنون اغلب شعب این بانک در سراسر کشور با نمایی متفاوت از گذشته نسبت به ارائه خدمات به هموطنان اقدام می کنند. بانک سینا دارای بیش از 260 شعبه فعال در سراسر کشور است که اغلب این شعب بهینه سازی و برخوردار از فضایی مناسب و مجهز به آخرین امکانات بانکداری الکترونیک و نوین هستند. ...
      بهینه سازی بیش از 90 درصد شعب

      کار بهینه سازی بیش از 90 درصد شعب بانک سینا پایان یافته و اکنون اغلب شعب این بانک در سراسر کشور با نمایی متفاوت از گذشته نسبت به ارائه خدمات به هموطنان اقدام می کنند.
      بانک سینا دارای بیش از 260 شعبه فعال در سراسر کشور است که اغلب این شعب بهینه سازی شده و برخوردار از فضایی مناسب و مجهز به آخرین امکانات بانکداری الکترونیک و نوین هستند.
      کار بهینه سازی شعب بانک سینا از حدود دو سال قبل آغاز شد و با سرعت ادامه یافت تا جایی که در حال حاضر، آخرین مراحل خود را طی می کند. این اقدام در حالی از سوی بانک سینا صورت گرفت که همکاران شعب همزمان نسبت به انجام فعالیت روزانه و ارائه خدمات بانکی به هموطنان اقدام می کردند اما علیرغم این محدودیتها، کار بهینه سازی به خوبی و با موفقیت در حال پایان یافتن است.