بانک سینا

شنبه،15 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      معرفی شعب کشیک بانک سینا در ایام تعطیل
      معرفی شعب کشیک بانک سینا در ایام تعطیل
      کد: 1216
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۱۲/۲۵
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1354
      شعب کشیک بانک سینا در روز 28 اسفند و ایام تعطیل نوروز، آماده ارائه خدمات بانکی به هموطنان هستند. به گزارش روابط عمومی بانک سینا''/ شعب کشیک این بانک در روز 28 اسفند ماه جاری از ساعت 9 الی 13 و روزهای دوم الی چهارم فروردین سال جدید از ساعت 30/8 الی 12 فعال بوده و نسبت به انجام عملیات دریافت و پرداخت به هموطنان اقدام خواهند نمود. بر اساس این گزارش، اسامی 123 شعبه کشیک بانک سینا در پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی www.sinabank.ir قابل مشاهده است. همچنین به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان و سایر هموطنان، کارکنان شاغل در شعب دارای دستگاه خودپرداز موظف شده اند نسبت به پول گذاری در این دستگاهها طی روزهای تعطیل اقدام نمایند.
      معرفی شعب کشیک بانک سینا در ایام تعطیل

      شعب کشیک بانک سینا در روز 28 اسفند و ایام تعطیل نوروز، آماده ارائه خدمات بانکی به هموطنان هستند.

      به گزارش روابط عمومی بانک سینا''/ شعب کشیک این بانک در روز 28 اسفند ماه جاری از ساعت 9 الی 13 و روزهای دوم الی چهارم فروردین سال جدید از ساعت 30/8 الی 12 فعال بوده و نسبت به انجام عملیات دریافت و پرداخت به هموطنان اقدام خواهند نمود.

      بر اساس این گزارش، اسامی 123 شعبه کشیک بانک سینا در پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی www.sinabank.ir قابل مشاهده است.
      همچنین به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به مشتریان و سایر هموطنان، کارکنان شاغل در شعب دارای دستگاه خودپرداز موظف شده اند نسبت به پول گذاری در این دستگاهها طی روزهای تعطیل اقدام نمایند.

       

      برای مشاهده شعب منتخب اینجا کلیک نمایید