بانک سینا

شنبه،15 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      شعب منتخب بانک سینا در ایام تعطیل نوروز خدمات ارائه می دهند
      شعب منتخب بانک سینا در ایام تعطیل نوروز خدمات ارائه می دهند
      کد: 1214
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۱۲/۱۷
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 961
      شعب منتخب بانک سینا در ایام تعطیل نوروز 89 آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند. به گزارش روابط عمومی بانک سینا، با توجه به لزوم ارائه خدمات بانکی به هموطنان در روزهای پایانی سال و ایام تعطیل نوروز، یکصد و پانزده شعبه این بانک در روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین 1389 فعال خواهند بود. شعب منتخب در سرپرستی های مختلف سراسر کشور از ساعت 30/8 تا 12 روزهای یاد شده مفتوح بوده و نسبت به انجام عملیات دریافت و پرداخت اقدام خواهند کرد. کارکنان شاغل در شعب دارای دستگاه خودپرداز نیز موظف شده اند نسبت به پول گذاری در این دستگاهها طی روزهای تعطیل اقدام نمایند.
      شعب منتخب بانک سینا در ایام تعطیل نوروز خدمات ارائه می دهند

      شعب منتخب بانک سینا در ایام تعطیل نوروز 89 آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

      به گزارش روابط عمومی بانک سینا، با توجه به لزوم ارائه خدمات بانکی به هموطنان در روزهای پایانی سال و ایام تعطیل نوروز، یکصد و پانزده شعبه این بانک در روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین 1389 فعال خواهند بود.

      شعب منتخب در سرپرستی های مختلف سراسر کشور از ساعت 30/8 تا 12 روزهای یاد شده مفتوح بوده و نسبت به انجام عملیات دریافت و پرداخت اقدام خواهند کرد.
      کارکنان شاغل در شعب دارای دستگاه خودپرداز نیز موظف شده اند نسبت به پول گذاری در این دستگاهها طی روزهای تعطیل اقدام نمایند./.

       

      برای مشاهده لیست شعب فعال اینجا را کلیک نمایید.