بانک سینا

پنج شنبه،06 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      کار تجهیز شعب به سیستم بانکداری متمرکز در برخی سرپرستی ها پایان یافت
      کار تجهیز شعب به سیستم بانکداری متمرکز در برخی سرپرستی ها پایان یافت
      کد: 1071
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۸/۲۱
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1760
      کار پیاده سازی سیستم بانکداری متمرکز (نگین) در برخی سرپرستی ها به طورکامل به پایان رسید و شعب این سرپرستیها به شبکه یکپارچه موسسه متصل شدند. براساس گزارش معاونت فناوری اطلاعات و شبکه، سرپرستی استان های مرکزی و لرستان تنها سرپرستی است که تمامی شعب زیرمجموعه آن به سیستم نگین مجهز شده اند. ...
      کار تجهیز شعب به سیستم بانکداری متمرکز در برخی سرپرستی ها پایان یافت

      کار پیاده سازی سیستم بانکداری متمرکز (نگین) در برخی سرپرستی ها به طورکامل به پایان رسید و شعب   این سرپرستی ها به شبکه یکپارچه موسسه متصل شدند.

      براساس گزارش معاونت فناوری اطلاعات و شبکه، سرپرستی استان های مرکزی و لرستان تنها سرپرستی است که تمامی شعب زیرمجموعه آن به سیستم نگین مجهز شده اند.

      براساس برنامه این معاونت، سرپرستی خوزستان با یک شعبه و آذربایجان شرقی و هرمزگان با دو شعبه جزو سرپرستی هایی هستند که 23 آبان ماه به شبکه یکپارچه موسسه پیوستند.

      دو سرپرستی «شمال و غرب» و«جنوب و شرق» تهران و سرپرستی یزد و کرمان نیز در صورت تبدیل     داده های چهار شعبه باقیمانده به طور کامل به سیستم نگین متصل خواهند شد.

      در زمان تهیه خبر سرپرستی های مازندران، اصفهان، آذربایجان غربی، گلستان و خراسان به ترتیب هرکدام با 20 شعبه، 16 شعبه، 11 شعبه و 10 شعبه بیشترین آمار شعب غیرنگینی را دارا هستند.

      معاونت فناوری اطلاعات ضمن قدردانی از سرپرستی هایی که بخشنامه ها را به دقت رعایت و نسبت به خطایابی در سیستم اقدام می کنند ابراز امیدواری کرده است با همکاری بیشتر سرپرستی ها کار تجهیز تمامی شعب به سیستم بانکداری متمرکز هرچه سریعتر نهایی گردد.