بانک سینا

پنج شنبه،06 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      سرپرستی های برتر 7 ماهه اول سال
      سرپرستی های برتر 7 ماهه اول سال
      کد: 1069
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۸/۱۹
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1371
      در آخرین گزارش تحلیل عملکرد 15 سرپرستی مناطق موسسه مربوط به هفت ماه اول سال جاری، هفت سرپرستی موفق شدند بالاتر از رشد کلی منابع موسسه قرار گیرند. براساس این گزارش، سرپرستی های خراسان، فارس، شمال و غرب تهران، یزد، آذربایجان غربی، گیلان و کرمانشاه، هفت سرپرستی هستند ...
      سرپرستی های برتر 7 ماهه اول سال

      در آخرین گزارش تحلیل عملکرد 15 سرپرستی مناطق موسسه مربوط به هفت ماه اول سال جاری، هفت سرپرستی موفق شدند بالاتر از رشد کلی منابع موسسه قرار گیرند.

      براساس این گزارش، سرپرستی های خراسان، فارس، شمال و غرب تهران، یزد، آذربایجان غربی، گیلان و کرمانشاه، هفت سرپرستی هستند که از نظر میزان رشد منابع به ترتیب رتبه اول تا هفتم را کسب کرده اند.

      بررسی عملکرد استانی شعب موسسه در جذب منابع هم نشان دهنده آن است که شعب موسسه در استان های کرمان، بوشهر و همدان به ترتیب صاحب بالاترین رشد منابع بوده اند.

      از نظر سرانه جذب منابع هم به ترتیب شعب سرپرستی های جنوب و شرق تهران و قم، شمال غرب تهران و قزوین، اصفهان و فارس بالاتر از میانگین کل موسسه قرار گرفته اند.

      بدون احتساب منابع شعب دو سرپرستی تهران در میانگین کل موسسه، شعب سرپرستی های آذربایجان شرقی و خوزستان نیز بالاتر از میانگین منابع سرپرستی های منابع شهرستان موسسه قرار می گیرند.