بانک سینا

سه شنبه،04 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      بانک سینا و سازمان بهزیستی تفاهم نامه همکاری امضا کردند
      بانک سینا و سازمان بهزیستی تفاهم نامه همکاری امضا کردند
      کد: 1046
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1119
      بانک سینا و سازمان بهزیستی کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند. در مراسمی که روز یکشنبه 28 آذرماه جاری با حضور مقامات ارشد دو طرف برگزار شد، طرفین بر توسعه همکاری بین بانک سینا و سازمان بهزیستی تاکید کردند...
      بانک سینا و سازمان بهزیستی تفاهم نامه همکاری امضا کردند
      بانک سینا و سازمان بهزیستی کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.  در مراسمی که روز یکشنبه 28 آذرماه جاری با حضور مقامات ارشد دو طرف برگزار شد، طرفین بر توسعه همکاری بین بانک سینا و سازمان بهزیستی تاکید کردند.
      دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک سینا ضمن گرامیداشت خاطره شهید فیاض بخش اولین رئیس سازمان بهزیستی کشور در این مراسم با اشاره به اقدامات سازمان بهزیستی در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه گفت: حمایت از اقشار آسیب پذیر و مددجوی جامعه کار بسیار مهم و اساسی است که این سازمان تاکنون عملکرد مناسبی در این زمینه داشته است.
      وی خاطرنشان کرد: بانک سینا می تواند با ارائه خدمات مناسب و مورد نیاز سازمان بهزیستی، مسیر انجام فعالیتهای این سازمان را در جذب مشارکتهای مردمی و ارائه آن به اقشار نیازمند جامعه هموار سازد.
      وی با اشاره به امضای تفاهم نامه بین سازمان بهزیستی و بانک سینا افزود: جهت گیری بانک سینا به سمت همکاری با سازمان بهزیستی به دلیل قابلیتهای فراوان خدمات نوین بانکداری و خدماتی است که این بانک می تواند از طریق سامانه بانکداری متمرکز الکترونیک ارائه دهد.
      دکتر همتی همچنین با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی خدماتی با ساختار تخصصی ارائه می دهد، گفت: همکاری با این سازمان که خدمات آن گروههای آسیب پذیر جامعه را شامل می شود برای بانک سینا مغتنم است  و امضای این تفاهم نامه نیز می تواند در تحقق آرمانهای سازمان بهزیستی موثر باشد.
      پیش از سخنان مدیرعامل بانک سینا، دکتر احمد اسفندیاری رئیس سازمان بهزیستی کشور گزارشی از فعالیتهای این سازمان ارائه کرد و کمک بانکها به این سازمان را در راستای حمایت از قشر محروم کشور موثر خواند.
      بر اساس این تفاهم نامه بانک سینا از طریق شعب و خدمات نوین بانکداری که در بخشهای خودپرداز، اینترنت بانک، تلفنبانک و دستگاههای پایانه فروش ارائه خواهد داد در اجرای طرح جلب کمکهای مردمی به سازمان بهزیستی یاری خواهد رساند.