بانک سینا

شنبه،08 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      راه اندازی پورتال سازمانی در تمامی سرپرستی ها و شعب
      راه اندازی پورتال سازمانی در تمامی سرپرستی ها و شعب
      کد: 1018
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۶/۳۱
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 2276
      پورتال سازمانی بانک سینا با هدف ارتباط سریع و آسان، تمرکز و یکپارچگی اطلاعات و به اشتراک گذاری منابع در ستاد بانک سینا و تمامی سرپرستی ها و شعب این بانک راه اندازی شد. ..
      راه اندازی پورتال سازمانی در  تمامی سرپرستی ها و شعب

        پورتال سازمانی بانک سینا با هدف ارتباط سریع و آسان، تمرکز و یکپارچگی اطلاعات و به اشتراک گذاری منابع در ستاد بانک سینا و تمامی سرپرستی ها و شعب این بانک راه اندازی شد.  

         اجرای این طرح در سه فاز مطرح شد که فاز یک آن شامل طراحی و پیاده سازی پورتال سازمانی اینترانتی اجرایی شد. در فاز دوم طرح نسبت به طراحی و پیاده سازی پورتال اینترنتی جهت ارائه خدمات اینترنتی بانک و انجام روالهای اداری مربوط به سرویسهای مشتری به طوری که قابل انتشار بر روی پورتال داخلی نیز باشد، اقدام می شود.

         در فاز سوم طرح نیز یکپارچه سازی سیستمهای مختلف بانک و در اختیار قراردادن انواع خدمات بانکی در قالب یک پورتال بدون توجه به منابع و برنامه های کاربردی مختلف نهایی خواهد شد.

         این سیستم یک برنامه کاربردی مبتنی بر وب است که تفکیک، انتشار و به اشتراک گذاری منابع را میسر می سازد. از ویژگیهای پورتال می توان به صرفه جویی در هزینه، زمان و نیروی انسانی، تمرکز و یکپارچگی اطلاعات اشاره نمود.

         همچنین به روز رسانی لحظه ای و تعامل میان واحدهای بانک بدون محدودیت فیزیکی و امکان افزودن قابلیتهای جدید، از دیگر خصوصیات این سیستم می باشد.

         در این سیستم  بخشنامه ها، قراردادها و اطلاعیه های سازمان به صورت لحظه ای در دسترس کاربران قرار می گیرد و فرمهای بانکی و داخلی سازمان به صورت الکترونیکی ارسال و دریافت می گردد. از دیگر امکانات تعبیه شده در سیستم پورتال می توان به خلاصه اخبار مطبوعات، تازه های سازمان، اخبار، اطلاعیه ها، اطلاعات شعب و اطلاعات شخصی کارکنان اشاره کرد.