بانک سینا

جمعه،07 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      طی دو ماه متوالی صورت گرفت: کسب رتبه نخست تراکنش های شتابی از سوی بانک سینا
      طی دو ماه متوالی صورت گرفت: کسب رتبه نخست تراکنش های شتابی از سوی بانک سینا
      کد: 1013
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۶/۲۳
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1125
      بانک سینا طی دو ماه متوالی موفق شد با ثبت نزدیک به 100 درصد تراکنش های موفق، رتبه نخست تراکنش های موفق شتابی در بین کلیه بانکها را از آن خود کند....
      طی دو ماه متوالی صورت گرفت:  کسب رتبه نخست تراکنش های شتابی از سوی بانک سینا

      بانک سینا طی دو ماه متوالی موفق شد با ثبت نزدیک به 100 درصد تراکنش های موفق، رتبه نخست تراکنش های موفق شتابی در بین کلیه بانکها را از آن خود کند.

      به گزارش روابط عمومی بانک سینا، با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و اتخاذ سیاستهای مناسب، این بانک توانست عملکرد خوبی در بخش تراکنشهای شتابی داشته باشد به طوری که طی دو ماه خرداد و تیر 89 و ثبت 36/99 درصد تراکنش موفق در تیرماه به نسبت تعداد کل تراکنشهای شتابی دیگر بانکها به رده نخست این امر دست یابد.

      بر اساس همین گزارش، بانک سینا در پنج ماه منتهی به مرداد 89 به نسبت فروردین ماه، رشد 5/1 درصدی در تعداد کل تراکنش ها و کاهش یک درصدی در تعداد تراکنش های ناموفق را شاهد بود که همین امر موجب شده است در تیرماه 89 با 36/99 درصد تراکنش موفق شتابی به نسبت تعداد کل تراکنش های شتابی دیگر بانکها و با میانگین 71/97 درصد تراکنش موفق در 5 ماهه اول امسال، بالاتر از سایر بانکها قرار گیرد.

      با توجه به رتبه هشتم بانک سینا در سال 88، کسب این مقام در سال جاری حاکی از اتخاذ سیاستهای مناسب در راستای توسعه خدمات الکترونیک در این بانک است.