بانک سینا

سه شنبه،04 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      موافقت اصولی بانک مرکزی با ایجاد 37 شعبه جدید بانک سینا
      موافقت اصولی بانک مرکزی با ایجاد 37 شعبه جدید بانک سینا
      کد: 1005
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۵/۲۶
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 960
      بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، موافقت اصولی خود را با ایجاد 37 شعبه جدید بانک سینا در سال 89 اعلام کرد. بر این اساس بانک مرکزی،موافقت اصولی خود را با ایجاد 15 شعبه بانک سینا در استان تهران و 22 شعبه در سایر استانها اعلام کرده است. قابل ذکر است که در حال حاضر،اخذ مجوز نهایی افتتاح سه شعبه در استانهای آذربایجان غربی, فارس و تهران از بانک مرکزی در مراحل پایانی خود قرار دارد که با دریافت این مجوز سه شعبه در این استانها به بهره برداری خواهد رسید....
      موافقت اصولی بانک مرکزی با ایجاد 37 شعبه جدید بانک سینا

      بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، موافقت اصولی خود را با ایجاد 37 شعبه جدید بانک سینا در سال 89 اعلام کرد.

         بر این اساس بانک مرکزی،موافقت اصولی خود را با ایجاد 15 شعبه بانک سینا در استان تهران و 22 شعبه در سایر استانها اعلام کرده است.

         قابل ذکر است که در حال حاضر،اخذ مجوز نهایی افتتاح سه شعبه در استانهای آذربایجان غربی ،فارس و تهران از بانک مرکزی در مراحل پایانی خود قرار دارد که با دریافت این مجوز سه شعبه در این استانها به بهره برداری خواهد رسید.

         سه شعبه مرکزی ارومیه، زند شیراز و میدان مادر شعبی هستند که در نیمه اول امسال به ترتیب در استانهای آذربایجان غربی، فارس و تهران به جمع شعب بانک افزوده خواهند شد. تعداد شعب فعال بانک سینا در سراسر کشور در حال حاضر  263 شعبه است.