بانک سینا

سه شنبه،04 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      راه اندازی پورتال سازمانی بانک سینا
      راه اندازی پورتال سازمانی بانک سینا
      کد: 1002
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۵/۲۰
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 6761
      پورتال اینترانت مرکزی بانک سینا با هدف برقراری ارتباط سریع و آسان میان تمامی واحدهای این بانک به زودی به بهره برداری می رسد. طراحی این پورتال به همت معاونت فن آوری اطلاعات اجرایی شده و هم اکنون مراحل آزمایش و تست را پشت سر می گذراند که امید می رود به زودی به بهره برداری برسد. صرفه جویی در وقت، هزینه،نیروی انسانی، تمرکز اطلاعات و یکپارچگی عملکردها، افزایش سطح بهره وری بانک در تمام بخشها، پشتیبانی مطمئن تر ...
      راه اندازی پورتال سازمانی بانک سینا

       پورتال اینترانت مرکزی بانک سینا با هدف برقراری ارتباط سریع و آسان میان تمامی واحدهای این بانک به زودی به بهره برداری می رسد.

          طراحی این پورتال به همت معاونت فن آوری اطلاعات اجرایی شده و هم اکنون مراحل آزمایش و تست را پشت سر می گذراند که امید می رود به زودی به بهره برداری برسد.

          صرفه جویی در وقت، هزینه،نیروی انسانی، تمرکز اطلاعات و یکپارچگی عملکردها، افزایش سطح بهره وری بانک در تمام بخشها، پشتیبانی مطمئن تر و امنیت بالاتر و نظارت و کنترل دقیق کیفیت از جمله امتیازات پورتال محسوب می شود. به روز رسانی لحظه ای اطلاعات، قابلیت های چند رسانه ای و اطلاع رسانی دقیق درباره انواع خدمات بانکی از دیگر امتیازات آن به شمار می رود.