بانک سینا

پنج شنبه،06 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      امکان پرداخت غیر حضوری قبوض از طریق تمامی پایانه های بانک سینا
      امکان پرداخت غیر حضوری قبوض از طریق تمامی پایانه های بانک سینا
      کد: 984
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۴/۱۳
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1414
      با تمهیدات اندیشیده شده، از این پس دارندگان کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب می توانند با استفاده از تمامی پایانه های بانک سینا نسبت به پرداخت غیر حضوری قبوض خدمات شهری اقدام نمایند. پس از طی عملیات مقدماتی و فراهم شدن زیر ساختها و امکانات پرداخت غیر حضوری قبوض، دارندگان کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب می توانند از طریق تلفن ثابت و همچنین نرم افزارهای پایانه های خودپرداز، تلفن بانک و اینترنت بانک سینا نسبت به پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و تلفن همراه اقدام نمایند...
      امکان پرداخت غیر حضوری قبوض از طریق تمامی پایانه های بانک سینا
      با تمهیدات اندیشیده شده، از این پس دارندگان کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب می توانند با استفاده از تمامی پایانه های بانک سینا نسبت به پرداخت غیر حضوری قبوض خدمات شهری اقدام نمایند.
      پس از طی عملیات مقدماتی و فراهم شدن زیر ساختها و امکانات پرداخت غیر حضوری قبوض، دارندگان کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب می توانند از طریق تلفن ثابت و همچنین نرم افزارهای پایانه های خودپرداز، تلفن بانک و اینترنت بانک سینا نسبت به پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و تلفن همراه اقدام نمایند.
      لازم به توضیح است که امکان پرداخت غیر حضوری قبوض تلفن ثابت، آب و برق در تهران و برخی مراکز استانها عملیاتی شده و  سایر شهرستانها نیز در حال اقدام است.