بانک سینا

پنج شنبه،06 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      اعلام تقویم آموزشی بانک
      اعلام تقویم آموزشی بانک
      کد: 976
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۳/۲۶
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1597
      تقویم آموزشی بانک ویژه همکاران در ماههای تابستان از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه اعلام شد. مهمترین سرفصلهایی که طی برنامه اعلام شده به همکاران ستادی در تهران و نیز همکاران سرپرستی های مناطق ارائه خواهد شد شامل بانکداری بین الملل و ضمانتنامه ارزی، زبان انگلیسی ویژه فعالیتهای ارزی، سمینارهای توجیهی ارزی، حقوقی، خدمات نوین بانکی و بازاریابی و بازرسی است. به این دوره ها بایستی سرفصلهای آموزشی NETWORK ، MCSE ،CCNA را نیز اضافه کرد. پیش بینی می شود در این دوره ها تعداد 619 نفر شرکت کنند و از نزدیک به 1400 ساعت آموزش بهره مند شوند. قابل ذکر است که برنامه های آموزشی معاونت برنامه ریزی و توسعه که به صورت مستقیم توسط مدیریت آموزش و پژوهش به اجرا درمی آید طی سه مرحله عملیاتی خواهد شد. مرحله اول آن که با هدف اولویتهای آموزشی همکاران جهت ارتقای سطح کیفی دانش آنان ویژه سه ماهه تابستان در نظر گرفته شده هم اکنون در حال اجرا است....
      اعلام تقویم آموزشی بانک
      تقویم آموزشی بانک ویژه همکاران در ماههای تابستان از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه اعلام شد.
      مهمترین سرفصلهایی که طی برنامه اعلام شده به همکاران ستادی در تهران و نیز همکاران سرپرستی های مناطق ارائه خواهد شد شامل بانکداری بین الملل و ضمانتنامه ارزی، زبان انگلیسی ویژه فعالیتهای ارزی، سمینارهای توجیهی ارزی، حقوقی، خدمات نوین بانکی و بازاریابی و بازرسی است. به این دوره ها بایستی سرفصلهای آموزشی NETWORK ، MCSE ،CCNA را نیز اضافه کرد.
      پیش بینی می شود در این دوره ها تعداد 619 نفر شرکت کنند و از نزدیک به 1400 ساعت آموزش بهره مند شوند.
      قابل ذکر است که برنامه های آموزشی معاونت برنامه ریزی و توسعه که به صورت مستقیم توسط مدیریت آموزش و پژوهش به اجرا درمی آید طی سه مرحله عملیاتی خواهد شد. مرحله اول آن که با هدف اولویتهای آموزشی همکاران جهت ارتقای سطح کیفی دانش آنان ویژه سه ماهه تابستان در نظر گرفته شده هم اکنون در حال اجرا است.
      مرحله دوم مربوط به تهیه تقویم آموزشی شش ماهه دوم سال 89 است که با برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز با در نظر گرفتن منطقه جغرافیایی متبوع همراه خواهد بود. مرحله سوم نیز به تقویم آموزشی یکساله برای سال 90 اختصاص خواهد داشت.