بانک سینا

چهارشنبه،05 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      آمادگی بانک سینا برای افتتاح حساب بانکی برای افراد سرپرست خانوار
      آمادگی بانک سینا برای افتتاح حساب بانکی برای افراد سرپرست خانوار
      کد: 973
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۳/۱۶
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 989
      با اجرای طرح قانون هدفمند سازی یارانه ها و ضرورت داشتن حداقل یک حساب بانکی برای افراد سرپرست خانوار، بانک سینا آمادگی دارد، برای آن دسته از سرپرستان خانوار که حساب بانکی ندارند، در اسرع وقت افتتاح حساب نماید. لازم به ذکر است که با اجرای آزمایشی طرح هدفمند سازی یارانه ها در سه استان ایلام، خراسان شمالی و گیلان سرپرستان خانوار ساکن در این استانها می توانند با مراجعه به شعب بانک سینا در این استانها نسبت به افتتاح حساب جهت دریافت نقدی یارانه ها اقدام نمایند. در بقیه استانها تمهیدات مشابه پیش بینی شده است....
      آمادگی بانک سینا برای افتتاح حساب بانکی برای افراد سرپرست خانوار

      با اجرای  طرح قانون هدفمند سازی یارانه ها و ضرورت داشتن حداقل یک حساب بانکی برای افراد سرپرست خانوار،  بانک سینا  آمادگی دارد، برای آن دسته از سرپرستان خانوار که حساب بانکی ندارند، در اسرع وقت افتتاح حساب نماید.

          لازم به ذکر است که  با اجرای آزمایشی طرح هدفمند سازی یارانه ها در سه استان ایلام، خراسان شمالی و گیلان سرپرستان خانوار ساکن در این استانها می توانند با مراجعه به شعب بانک سینا در این استانها نسبت به افتتاح حساب جهت دریافت نقدی یارانه ها اقدام نمایند. در بقیه استانها تمهیدات مشابه پیش بینی شده است.

         همچنین استفاده از سینا کارت و کلیه امکانات بانکداری الکترونیک سینا برای این حسابها پیش بینی شده که استفاده از حساب را برای سرپرست خانوار تسهیل می کند.