بانک سینا

پنج شنبه،06 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      تفاهم نامه سامانه کارت ملی بانک سینا با سازمان ثبت احوال کشور
      تفاهم نامه سامانه کارت ملی بانک سینا با سازمان ثبت احوال کشور
      کد: 968
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۲/۲۹
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1955
      در مراسمی با حضور مقامات بانک سینا و سازمان ثبت احوال کشور تفاهم نامه ای بین این دو سازمان به امضا رسید. این تفاهم نامه در مراسمی که روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه در محل ثبت احوال کشور با حضور دکتر سید محمد بدر طالع عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و توسعه، معاون حراست بانک سینا و دکتر علی اصغر عمیدیان معاون آمار و انفورماتیک سازمان ثبت احوال کشور تشکیل شد بین این دو سازمان به امضا رسید. موضوع این تفاهم نامه مربوط به ایجاد امکان بهره برداری از سامانه استعلام الکترونیک هویت ملی می باشد. مدت اجرای این تفاهم نامه از تاریخ امضاء به مدت یکسال بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود..
      تفاهم نامه سامانه کارت ملی بانک سینا با سازمان ثبت احوال کشور

      در مراسمی با حضور مقامات بانک سینا و سازمان ثبت احوال کشور تفاهم نامه ای بین این دو سازمان به امضا رسید.

         این تفاهم نامه در مراسمی  که روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه  در محل ثبت احوال کشور با حضور دکتر سید محمد بدر طالع عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و توسعه،  معاون حراست بانک سینا  و دکتر علی اصغر عمیدیان معاون آمار و انفورماتیک سازمان ثبت احوال کشور تشکیل شد  بین این دو سازمان به امضا رسید.

      موضوع این تفاهم نامه مربوط به ایجاد امکان بهره برداری از سامانه استعلام الکترونیک هویت ملی می باشد.  مدت اجرای این تفاهم نامه از تاریخ امضاء به مدت یکسال بوده و در صورت توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.

      بانک سینا با استفاده ازاین سامانه می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی ارباب رجوع را صورت دهد.