بانک سینا

پنج شنبه،06 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      سرپرستان خانوار جهت افتتاح حساب بانکی برای دریافت یارانه نقدی به شعب بانک سینا مراجعه کنند
      سرپرستان خانوار جهت افتتاح حساب بانکی برای دریافت یارانه نقدی به شعب بانک سینا مراجعه کنند
      کد: 969
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۳/۰۱
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1972
      با اجرای آزمایشی طرح هدفمندسازی یارانه ها در سه استان گیلان، ایلام و خراسان شمالی، سرپرستان خانوار در این استانها می توانند شماره حساب خود نزد شعب بانک سینا را برای دریافت یارانه نقدی ثبت کنند. بانک سینا برای آن دسته از سرپرستان خانوار ساکن این استانها هم که حساب بانکی ندارند در اسرع وقت افتتاح حساب می کند. سرپرستان خانوار می توانند جهت افتتاح حساب به نزدیکترین شعبه این بانک مراجعه کنند....
        سرپرستان خانوار جهت افتتاح حساب بانکی برای دریافت  یارانه نقدی  به شعب بانک سینا مراجعه کنند

           با اجرای آزمایشی طرح هدفمندسازی یارانه ها در سه استان گیلان، ایلام و خراسان شمالی، سرپرستان خانوار در این استانها می توانند شماره حساب خود نزد شعب بانک سینا را برای دریافت یارانه نقدی ثبت کنند.

          بانک سینا برای آن دسته از سرپرستان خانوار ساکن این استانها هم که حساب بانکی ندارند در اسرع وقت افتتاح حساب می کند. سرپرستان خانوار می توانند جهت افتتاح حساب به نزدیکترین شعبه این بانک مراجعه کنند.

         لازم به ذکر است با آغاز ثبت شماره حساب بانکی سرپرستان خانوار در دیگر استانها نیز، بانک سینا آماده ارائه خدمات به سرپرستان خانوار می باشد. همچنین استفاده از سیناکارت وکلیه امکانات بانکداری الکترونیک سینا برای این حسابها پیش بینی شده که استفاده از حساب را برای سرپرست خانوار تسهیل می کند.