بانک سینا

دوشنبه،17 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      معرفی سرپرستی های برتر ارائه دهنده خدمات کارت
      معرفی سرپرستی های برتر ارائه دهنده خدمات کارت
      کد: 960
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۰۱/۲۶
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 789
      سرپرستی های برتر خدمات کارت در پایان اسفند 88 مشخص و معرفی شدند. بر اساس گزارش معاونت شعب، که به مقایسه سینا کارت سرپرستیها بر اساس سرانه کارت به شعب تا پایان اسفند 88 اختصاص دارد، سرپرستی " مرکزی و لرستان" بیشترین سرانه کل کارت به شعب را نسبت به سایر سرپرستی ها دارا بوده است. در رتبه بعدی این فهرست، سرپرستی " آذربایجان شرقی و اردبیل" قرار دارد. رتبه سوم از لحاظ سرانه کل کارت به شعب متعلق به سرپرستی گیلان است. ..
      معرفی سرپرستی های برتر ارائه دهنده خدمات کارت

      سرپرستی های برتر خدمات کارت در پایان اسفند 88 مشخص و معرفی شدند.
      بر اساس گزارش معاونت شعب، که به مقایسه سینا کارت سرپرستیها بر اساس سرانه کارت به شعب تا پایان اسفند 88 اختصاص دارد، سرپرستی "" مرکزی و لرستان"" بیشترین سرانه کل کارت به شعب را نسبت به سایر سرپرستی ها دارا بوده است.
      در رتبه بعدی این فهرست، سرپرستی "" آذربایجان شرقی و اردبیل""  قرار دارد. رتبه سوم از لحاظ سرانه کل کارت به شعب متعلق به سرپرستی گیلان است.
      از لحاظ سرانه کل کارت به ترمینالها تا پایان اسفند 88 هم سرپرستی های «زنجان و قزوین»، « گیلان» و «فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد» به ترتیب رتبه اول تا سوم را از آن خود کرده اند.
      در رتبه های بعدی از لحاظ سرانه کل کارت به تعداد شعب به ترتیب سرپرستی های "" فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد""، "" زنجان، قزوین و تاکستان""، "" اصفهان و چهارمحال بختیاری""، "" خوزستان""، "" مازندران""، "" شمال و غرب تهران""، "" خراسان""، "" جنوب و شرق تهران و قم""، "" هرمزگان""، "" یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان""، "" کرمانشاه، همدان و ایلام""، "" گلستان و سمنان""، "" آذربایجان غربی و کردستان"" قرار داشته اند.