بانک سینا

شنبه،15 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      شش استراتژی اساسی توسعه ای بانک سینا
      شش استراتژی اساسی توسعه ای بانک سینا
      کد: 946
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۱۲/۲۲
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1191
      مدیرعامل بانک سینا گفت: طی دوسال گذشته اقدامات اساسی در زمینه توسعه ساختار الکترونیک این بانک صورت گرفته به طوری که در گزارش ارسالی بانک مرکزی به ریاست محترم جمهوری در مورد اجرای الزامات هفتگانه بانکداری الکترونیک، رتبه مطلوبی داشتیم. دکتر عبدالناصر همتی با اشاره به ربع قرن پیشینه فعالیت این بانک با نام موسسه مالی و اعتباری "بنیاد" و "سینا" و در آستانه سالروز اخذ مجوز بانک سینا، از افزایش سهم بازاری این بانک در برنامه توسعه خود خبر داد. وی با اشاره به رشد 20 درصدی منابع بانک سینا در سال 1388 اعلام کرد: با تدوین برنامه سه ساله بانک که شامل شش استراتژی اساسی است حرکت توسعه ای بانک ابعاد جدیدی خواهد گرفت...
      شش استراتژی اساسی توسعه ای بانک سینا

      مدیرعامل بانک سینا گفت: طی دوسال گذشته اقدامات اساسی در زمینه توسعه ساختار الکترونیک این بانک صورت گرفته به طوری که در گزارش ارسالی بانک مرکزی به ریاست محترم جمهوری در مورد اجرای الزامات هفتگانه بانکداری الکترونیک، رتبه مطلوبی داشتیم.
        
      دکتر عبدالناصر همتی با اشاره به ربع قرن پیشینه فعالیت این بانک با نام موسسه مالی و اعتباری ""بنیاد"" و ""سینا"" و در آستانه سالروز اخذ مجوز بانک سینا، از افزایش سهم بازاری این بانک در برنامه توسعه خود خبر داد.
         وی با اش
      اره به رشد 20 درصدی منابع بانک سینا در سال 1388 اعلام کرد: با تدوین برنامه سه ساله بانک که شامل شش استراتژی اساسی است حرکت توسعه ای بانک ابعاد جدیدی خواهد گرفت.
       
       وی یکی از شرایط دریافت مجوز بانک را تودیع کامل سپرده قانونی نزد بانک مرکزی دانست و گفت: در پی تودیع این سپرده و اقدامات اساسی که طی دو سال گذشته در بخشهای توسعه خدمات الکترونیک، بانکداری متمرکز و بهینه سازی شعب صورت گرفت، سودآوری بانک می توانست تحت الشعاع قرار گیرد ولی با اقداماتی که در زمینه توسعه دامنه سرمایه گذاریها، بهینه سازی ترکیب منابع و برخی اقدامات اصلاحی دیگر صورت گرفت خوشبختانه نه تنها کاهشی در وضعیت سودآوری شاهد نبودیم بلکه سود آوری از پیش بینی اولیه نیز فراتر رفت و EPS اعلام شده برای سال 1388 قطعاً تأمین خواهد شد.
        وی در ادامه با اشاره به اینکه بانک سینا جزو 15 شرکت فعالتر بورس است گفت: EPS اعلام شده برای سال جاری 323 ریال است که به صورت قطعی تحقق پیدا خواهد کرد و امیدواریم سال آینده نیز شاهد روند افزایشی سود باشیم.
       دکتر همتی همچنین بهینه سازی 90 درصد شعب این بانک را از دیگر اقدامات دو سال گذشته یاد و با مهم خواندن سال 88 برای این بانک تصریح کرد: در این سال بسیاری از حداقل ها در بخشهای ساختاری از جمله مکانیزاسیون رویه ها، راه اندازی بخش بین الملل و بهینه سازی ترکیب منابع و نیروی انسانی به انجام رسیده و این بانک آماده یک جهش اساسی در فعالیتها است.
        
      وی با اشاره به اهمیت خرید 5 درصد سهام مخابرات آن را جزو پرتفوی بانک سینا دانست و گفت: این بانک برنامه های اساسی برای توسعه دامنه سرمایه گذاریها و سودآوری از طریق مشارکت در پروژه های انرژی، پرداخت از طریق موبایل و نظایر آن را در نظر دارد که مجموع این فعالیتها می تواند نقش عمده ای در ارتقاء وضعیت کنونی بانک ایفا نماید.