بانک سینا

سه شنبه،18 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      سمینار آموزشی مهارتهای ارتباط موثر ویژه روسای شعب تهران
      سمینار آموزشی مهارتهای ارتباط موثر ویژه روسای شعب تهران
      کد: 941
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۱۱/۱۰
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 955
      مدیریت آموزش و پژوهش سمینار آموزشی مهارتهای ارتباط موثر ویژه روسای شعب تهران را روز پنج شنبه 15 بهمن ماه سال جاری در محل تالار همایش بانک سینا برگزار می کند. این سمینار از ساعت 7:30 الی 11:30 برگزار می شود. از مهمترین مباحثی که در این دوره توسط دکتر قربانی مدرس دانشگاه ارائه می شود می توان آشنایی با مفاهیم و کلیات ارتباطات، انواع ارتباطات، مولفه های موثر بر ارتباطات( شخصیت، ادراک، نگرش، ارزش، انگیزه)، سیستمهای مرجع ارتباطی، زبان بدن راز موفقیت و موانع ارتباطات موثر اشاره کرد....
      سمینار آموزشی مهارتهای ارتباط موثر ویژه روسای شعب تهران

        مدیریت آموزش و پژوهش سمینار آموزشی مهارتهای ارتباط موثر ویژه روسای شعب تهران را  روز پنج شنبه 15 بهمن ماه سال جاری در محل تالار همایش بانک سینا برگزار می کند.
      این سمینار از ساعت 7:30 الی 11:30 برگزار می شود.

         از مهمترین مباحثی که در این دوره توسط دکتر قربانی مدرس دانشگاه ارائه می شود می توان آشنایی با   مفاهیم و کلیات ارتباطات، انواع ارتباطات، مولفه های موثر بر ارتباطات( شخصیت، ادراک، نگرش، ارزش، انگیزه)، سیستمهای مرجع ارتباطی، زبان بدن راز موفقیت و موانع ارتباطات موثر اشاره کرد.

         شرکت کنندگان پس از پایان این دوره می توانند ارتباطات و انواع آن را بشناسند، دریابند سیستمهای مرجع ارتباطی کدامند؟ و حدود مجهز بودن به آنها چقدر است؟