بانک سینا

چهارشنبه،19 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      شعبه هتل آزادی تهران به جمع شعب ارزی بانک سینا اضافه شد
      شعبه هتل آزادی تهران به جمع شعب ارزی بانک سینا اضافه شد
      کد: 939
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1592
      شعبه هتل آزادی تهران به جمع شعب ارائه دهنده خدمات ارزی بانک سینا اضافه شد. این شعبه که جزو زیر مجموعه شعب سرپرستی شمال و غرب تهران است، از روز دوشنبه 28 دی ماه جاری به عنوان بیست و ششمین شعبه، ارائه خدمات ارزی به هموطنان را آغاز کرد. در حال حاضر، 20 شعبه بانک سینا در تهران و 6 شعبه در شهرستان های شیراز، ارومیه، مشهد، تبریز و اصفهان نسبت به " افتتاح انواع حسابها وسپرده های مدت دار ارزی"، "نقل و انتقال حواله های ارزی مشتریان" و "خرید و فروش ارز" اقدام می کنند...
      شعبه هتل آزادی تهران به جمع شعب ارزی بانک سینا اضافه شد

      شعبه هتل آزادی تهران به جمع شعب ارائه دهنده خدمات ارزی بانک سینا اضافه شد.
      این شعبه که جزو زیر مجموعه شعب سرپرستی شمال و غرب تهران است، از روز دوشنبه 28 دی ماه جاری به عنوان بیست و ششمین شعبه، ارائه خدمات ارزی به هموطنان را آغاز کرد.
      در حال حاضر، 20 شعبه بانک سینا در تهران و 6 شعبه در شهرستان های شیراز، ارومیه، مشهد، تبریز و اصفهان نسبت به "" افتتاح انواع حسابها وسپرده های مدت دار ارزی""، ""نقل و انتقال حواله های ارزی مشتریان"" و ""خرید و فروش ارز"" اقدام می کنند.
      انجام عملیات ارزی مربوط به گشایش اعتبارات اسنادی وارداتی، قبول و ابلاغ و معامله اسناد اعتبارات اسنادی صادراتی، انجام عملیات مربوط به بروات شامل بروات اسنادی وارداتی و صادراتی، صدور انواع ضمانت های ارزی و اعطای تسهیلات به ارزهای معتبر از دیگر خدماتی است که توسط این شعب به هموطنان ارائه می شود.