بانک سینا

سه شنبه،18 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      تدوین برنامه 3 ساله بانک سینا
      تدوین برنامه 3 ساله بانک سینا
      کد: 937
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۱۱/۱۳
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 866
      مدیر عامل بانک سینا از تدوین برنامه میان مدت سه ساله خبر داد. دکتر عبدالناصر همتی با تأکید بر اینکه مقدمات اجرایی این برنامه از ابتدای سال 89 آغاز خواهد شد تأکید کرد: برنامه سه ساله این بانک شامل 13 بند اساسی است و به صورت پروژه ای اجرا خواهد شد . وی گفت: تحقق تمامی این برنامه ها مستلزم خروج از چارچوب سنتی گذشته و فعالیت در یک ساختار مدرن است....
      تدوین برنامه 3 ساله بانک سینا

      مدیر عامل بانک سینا از تدوین برنامه میان مدت سه ساله خبر داد.

         دکتر عبدالناصر همتی با تأکید بر اینکه مقدمات اجرایی این برنامه از ابتدای سال 89 آغاز خواهد شد تأکید کرد: برنامه سه ساله این بانک شامل 13 بند اساسی است و به صورت پروژه ای اجرا خواهد شد .

       وی گفت: تحقق تمامی این برنامه ها مستلزم خروج از چارچوب سنتی گذشته و فعالیت در یک ساختار مدرن است. 

         دکتر همتی در ادامه، خرید سهام شرکت مخابرات توسط بانک سینا را اقدامی تعیین کننده و تأثیر آن را بر عملکرد بانک مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: بانک سینا برای جهش اساسی در فعالیتها و حرکت به سمت جلو نیاز به اجرای این گونه برنامه ها دارد و معتقدیم که تحقق این اهداف با توجه به فعالیت ترکیبی از نیروهای جوان و شاداب و با تجربه در بانک، بلند پروازانه و دور از دسترس نیست.

      وی افزود: قطعاً اجرای برنامه ها و تداوم روند بهبود فعالیتها، بدون همکاری و تلاش همکاران میسر نبوده و شایسته است که از این پس گامهای اساسی تری را در زمینه رشد و سود آوری بانک از طریق جذب منابع، افزایش درآمدهای غیر مشاع و نظایر آن شاهد باشیم.