ارائه خدمات الکترونیک بانک سینا پس از انجام تغییرات در زیرساختهای الکترونیک و ارتقاء آن، مجدداً از سر گرفته شد.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا، ارائه خدمات الکترونیک بانک سینا که از ساعت 2 بامداد روز جمعه 27 آذر ماه به مدت 12 ساعت قطع شده بود پس از ارتقاء زیر ساختهای الکترونیک، مجدداً از سر گرفته شد.
بر اساس این گزارش، در حال حاضر تمامی خدمات الکترونیک بانک سینا در بخش های خدمات کارت، دستگاههای خودپرداز، اینترنت بانک، تلفن بانک و سامانه پیام کوتاه برقرار است و هموطنان می توانند نسبت به دریافت خدمات در این بخشها اقدام کنند.