بانک سینا

یکشنبه،16 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      شعبه شهید باکری ارومیه ارزی شد
      شعبه شهید باکری ارومیه ارزی شد
      کد: 932
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۱۰/۰۱
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1033
      شعبه شهید باکری ارومیه با کد 272که یکی از 17 شعبه سرپرستی آذربایجان غربی و کردستان است فعالیت ارزی خود را در روز یکشنبه 29 آذرماه جاری شروع کرد. این پنجمین شعبه بانک سینا در شهرستانهاست که نسبت به ارائه خدمات ارزی به هموطنان اقدام می نماید. در حال حاضر 24 شعبه بانک سینا نسبت به ارائه خدمات ارزی به هموطنان اقدام می کنند که 19 شعبه از این تعداد در تهران است. شعب شهید بهشتی ،طالقانی، جمهوری، پل رومی، فاطمی، میرداماد، مرکزی (شهید مطهری) ، ملاصدرا، اسدآبادی، بازار، بنیاد، سعادت آباد، ستارخان، پاسداران، بلوار کشاورز، ولنجک، نیاوران، بلوار افریقا، کاوه از شعب مستقر در تهران هستند که خدمات ارزی را به هموطنان ارائه می کنند...
      شعبه شهید باکری ارومیه ارزی شد

       شعبه شهید باکری ارومیه با کد 272که  یکی از 17 شعبه سرپرستی آذربایجان غربی و کردستان است فعالیت ارزی خود را در روز یکشنبه 29 آذرماه جاری شروع کرد.
      این پنجمین شعبه بانک سینا در شهرستانهاست که نسبت به ارائه خدمات ارزی به هموطنان اقدام می نماید.

      در حال حاضر 24 شعبه بانک سینا نسبت به ارائه خدمات ارزی به هموطنان اقدام می کنند که 19 شعبه از این تعداد در تهران است.

      شعب شهید بهشتی ،طالقانی، جمهوری، پل رومی، فاطمی، میرداماد، مرکزی (شهید مطهری) ، ملاصدرا، اسدآبادی، بازار، بنیاد، سعادت آباد، ستارخان، پاسداران، بلوار کشاورز، ولنجک، نیاوران، بلوار افریقا، کاوه از شعب مستقر در تهران هستند که خدمات ارزی را به هموطنان ارائه می کنند.

      4شعبه ابوذر غفاری مشهد،امام خمینی تبریز ، استقلال شیرازو حکیم نظامی اصفهان هم خدمات ارزی را پیشتردر 4 بخش "" افتتاح انواع حسابهای ارزی و سپرده های مدت دار ارزی""، نقل و انتقال حواله های ارزی مشتریان"" ، "" خرید و فروش ارز"" و انجام مرحله دوم عملیات ارزی آغاز کرده بودند.