بانک سینا

یکشنبه،16 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      پرداخت قبوض تلفن همراه از طریق دستگاههای خودپرداز بانک سینا
      پرداخت قبوض تلفن همراه از طریق دستگاههای خودپرداز بانک سینا
      کد: 935
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۱۰/۲۷
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 789
      امکان انتقال وجه و پرداخت قبوض خدمات شهری از طریق پایگاه اینترنتی بانک سینا به طور مستقیم فراهم شد. دارندگان سینا کارت در صورت دارا بودن رمز دوم و کد cvv2 با مراجعه به پایگاه اینترنتی بانک سینا به آدرس www.sinabank.ir می توانند مستقیما" نسبت به پرداخت قبوض یا انتقال وجه اقدام نمایند. این امکان پیشتر از طریق درگاههای اینترنتی سایر بانکها میسر بود. همچنین به زودی دارندگان کارتهای سایر بانکها نیز می توانند از این خدمات استفاده کنند. به گزارش روابط عمومی بانک سینا، در حال حاضر مقدمات خرید اینترنتی از طریق بستر اینترنتی این بانک نیز فراهم شده و در آینده نزدیک شاهد اجرایی شدن آن خواهیم بود...
      پرداخت قبوض تلفن همراه از طریق دستگاههای خودپرداز بانک سینا

      امکان انتقال وجه و پرداخت قبوض خدمات شهری از طریق پایگاه اینترنتی بانک سینا به طور مستقیم فراهم شد.
      دارندگان سینا کارت در صورت دارا بودن رمز دوم و کد cvv2 با مراجعه به پایگاه اینترنتی بانک سینا به آدرس www.sinabank.ir  می توانند مستقیما"" نسبت به پرداخت قبوض یا انتقال وجه اقدام نمایند.
      این امکان پیشتر از طریق درگاههای اینترنتی سایر بانکها میسر بود. همچنین به زودی دارندگان کارتهای سایر بانکها نیز می توانند از این خدمات استفاده کنند.
      به گزارش روابط عمومی بانک سینا، در حال حاضر مقدمات خرید اینترنتی از طریق بستر اینترنتی این بانک نیز فراهم شده و در آینده نزدیک شاهد اجرایی شدن آن خواهیم بود.
      این در حالی است که دارندگان سینا کارت هم اکنون می توانند نسبت به پرداخت قبوض تلفن همراه خود از طریق دستگاههای خود پرداز بانک سینا هم اقدام کنند و به زودی شاهد اجرایی شدن این عملیات برای سایر قبوض ( گاز، آب، برق، تلفن و...) باشند.