بانک سینا

چهارشنبه،19 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      شعب شهید باکری ارومیه و عفیف آباد فارس ارزی شدند
      شعب شهید باکری ارومیه و عفیف آباد فارس ارزی شدند
      کد: 936
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۱۰/۲۸
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1158
      شعب شهید باکری ارومیه ( کد 272) و عفیف آباد شیراز ( کد 373) در سرپرستی های آذربایجان غربی و فارس، فعالیت ارزی خود را به ترتیب در روز یکشنبه 29 آذر و چهارشنبه16 دی ماه جاری شروع کردند. با احتساب این دو شعبه، تعداد شعب فعال ارزی بانک سینا در شهرستان ها به شش شعبه می رسد. در حال حاضر 25 شعبه بانک سینا نسبت به ارائه خدمات ارزی به هموطنان اقدام می کنند که 19 شعبه از این تعداد در تهران است. شعب شهید بهشتی، طالقانی، جمهوری، پل رومی، فاطمی، میرداماد، مرکزی ( شهید مطهری)، ملاصدرا، اسد آبادی، بازار، بنیاد، سعادت آباد، ستارخان، پاسداران، بلوار کشاورز، ولنجک، نیاوران، بلوار افریقا و بلوار کاوه از شعب مستقر در تهران هستند که خدمات ارزی را به هموطنان ارائه می کنند....
      شعب شهید باکری ارومیه و عفیف آباد فارس ارزی شدند
      شعب شهید باکری ارومیه ( کد 272) و عفیف آباد شیراز ( کد 373) در سرپرستی های آذربایجان غربی و فارس، فعالیت ارزی خود را به ترتیب در روز یکشنبه 29 آذر و چهارشنبه16 دی ماه جاری شروع کردند.
      با احتساب این دو شعبه، تعداد شعب فعال ارزی بانک سینا در شهرستان ها به شش شعبه می رسد.
      در حال حاضر 25 شعبه بانک سینا نسبت به ارائه خدمات ارزی به هموطنان اقدام می کنند که 19 شعبه از این تعداد در تهران است.
      شعب شهید بهشتی، طالقانی، جمهوری، پل رومی، فاطمی، میرداماد، مرکزی ( شهید مطهری)، ملاصدرا، اسد آبادی، بازار، بنیاد، سعادت آباد، ستارخان، پاسداران، بلوار کشاورز، ولنجک، نیاوران، بلوار افریقا و بلوار کاوه از شعب مستقر در تهران هستند که خدمات ارزی را به هموطنان ارائه می کنند.
      چهار شعبه ابوذر غفاری مشهد، امام خمینی تبریز، استقلال شیراز و حکیم نظامی اصفهان هم خدمات ارزی را پیشتر در بخشهای "" افتتاح انواع حسابهای ارزی و سپرده های مدت دار ارزی""، ""نقل و انتقال حواله های ارزی مشتریان""، ""خرید و فروش ارز"" و انجام مرحله دوم عملیات ارزی آغاز کرده بودند.