بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      افزایش شعب ارائه دهنده خدمات ارزی در بانک سینا
      افزایش شعب ارائه دهنده خدمات ارزی در بانک سینا
      کد: 904
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۷/۱۳
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 820
      فعالیت ارزی در شعبه ابوذر غفاری واقع در سرپرستی خراسان راه اندازی شد. به گزارش روابط عمومی بانک سینا در راستای مشتری مداری و توسعه خدمات نوین بانکی ، بانک سینا تعداد شعب ارائه دهنده خدمات ارزی خود را افزایش داد. بنابر همین گزارش فعالیت ارزی در شعب مراکز استانها راه اندازی و شعبه ابوذر غفاری واقع در سرپرستی خراسان اولین شعبه در مراکز استانها است که فعالیت ارزی در آن راه اندازی و به جمع شعب ارزی و ریالی بانک سینا افزوده شده است....
      افزایش شعب ارائه دهنده خدمات ارزی در بانک سینا

        فعالیت ارزی در شعبه ابوذر غفاری واقع در سرپرستی خراسان راه اندازی شد.

       به گزارش روابط عمومی بانک سینا در راستای مشتری مداری و توسعه خدمات نوین   بانکی ، بانک سینا تعداد شعب ارائه دهنده خدمات ارزی خود را افزایش داد.

       بنابر همین گزارش فعالیت ارزی در شعب مراکز استانها راه اندازی و شعبه ابوذر غفاری واقع در سرپرستی خراسان اولین شعبه در مراکز استانها است که فعالیت ارزی در آن راه اندازی و به جمع شعب ارزی و ریالی بانک سینا افزوده شده است.

       قابل ذکر است که در حال حاضر 20 شعبه در بانک سینا شامل: شعبه شهید بهشتی، طالقانی، جمهوری، پل رومی، فاطمی، میرداماد، مرکزی ( شهید مطهری ) ، ملاصدرا، اسد آبادی، بازار، بنیاد، سعادت آباد، ستارخان، پاسداران، بلوارکشاورز، ولنجک، نیاوران، بلوار آفریقا، کاوه و ابوذر غفاری مشهد، خدمات ارزی را به عموم هموطنان ارائه می دهند.