بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      رتبه اول بانک سینا از نظر کاربرد سامانه ساتنا
      رتبه اول بانک سینا از نظر کاربرد سامانه ساتنا
      کد: 901
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۶/۳۱
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 780
      بانک سینا رتبه اول استفاده از سامانه بانکی ساتنا را در بین بانکهای خصوصی عضو این سامانه کسب کرد. گزارشی که از سوی بانک مرکزی در مورد استفاده بانکها از سامانه بانکی ساتنا جهت انتقال وجوه بین بانکی در مرداد 88 منتشرشده، نشان می دهد بانک سینا در بین بانکهای خصوصی کشور، بیشترین میزان استفاده از این سامانه را در ماه یاد شده دارا بوده است. سامانه ساتنا از آذر 1385 به منظور پوشش انتقالات بین بانکی الکترونیک راه اندازی شده و از شهریور 1386 تبادلات مشتریان بانکی را نیز به انجام می رساند. این سامانه در بانک سینا از تاریخ سوم خرداد ماه جاری رسما راه اندازی شد....
      رتبه اول بانک سینا از نظر کاربرد سامانه ساتنا
      بانک سینا رتبه اول استفاده از سامانه بانکی ساتنا را در بین بانکهای خصوصی عضو این سامانه کسب کرد.
      گزارشی که از سوی بانک مرکزی در مورد استفاده بانکها از سامانه بانکی ساتنا جهت انتقال وجوه بین بانکی در مرداد 88 منتشرشده، نشان می دهد بانک سینا در بین بانکهای خصوصی کشور، بیشترین میزان استفاده از این سامانه را در ماه یاد شده دارا بوده است.
      سامانه ساتنا از آذر 1385 به منظور پوشش انتقالات بین بانکی الکترونیک راه اندازی شده و از شهریور 1386 تبادلات مشتریان بانکی را نیز به انجام می رساند. این سامانه در بانک سینا از تاریخ سوم  خرداد ماه جاری رسما راه اندازی شد.
      مشتریان بانکی می توانند با استفاده از امکانات ساتنا بدون محدودیت مبلغ و بدون پرداخت کارمزد، وجه را از یک حساب در یک بانک به حسابی دیگر در بانکی دیگر منتقل کنند.
      وجوه حواله شده ساتنا حداکثر تا پایان وقت اداری درخواست حواله به حساب مقصد واریزمی گردد و لذا استفاده  از ساتنا جایگزینی مناسب برای انواع چک های رمزدار بین بانکی و اسکناس و چکهای مسافرتی است
      .