بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      دومین شعبه بانک سینا در شهر مراغه
      دومین شعبه بانک سینا در شهر مراغه
      کد: 894
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 2214
      دومین شعبه بانک سینا در شهر مراغه با حضور سرپرست منطقه، جمعی از مسئولان محلی و همکاران سرپرستی آذربایجان شرقی و اردبیل به بهره برداری رسید. این شعبه با برخورداری از آخرین امکانات و تجهیزات پیشرفته بانکداری الکترونیک با هدف دسترسی آسان و سریع هموطنان به استفاده از خدمات بانک سینا در شهر مراغه به بهره برداری رسید. شعبه قدس ( کد 417) دومین شعبه بانک سینا در شهر مراغه و هجدهمین شعبه این بانک در سرپرستی آذربایجان شرقی و اردبیل محسوب می شود که اخیرا در این شهر افتتاح و خدمات رسانی به هموطنان را آغاز کرد....
      دومین شعبه بانک سینا در شهر مراغه
      دومین شعبه بانک سینا در شهر مراغه با حضور سرپرست منطقه، جمعی از مسئولان محلی و همکاران سرپرستی آذربایجان شرقی و اردبیل به بهره برداری رسید.
      این شعبه با برخورداری از آخرین امکانات و تجهیزات پیشرفته بانکداری الکترونیک با هدف دسترسی آسان و سریع هموطنان به استفاده از خدمات بانک سینا در شهر مراغه به بهره برداری رسید.
      شعبه قدس ( کد 417) دومین شعبه بانک سینا در شهر مراغه و هجدهمین شعبه این بانک در سرپرستی آذربایجان شرقی و اردبیل محسوب می شود که اخیرا در این شهر افتتاح و خدمات رسانی به هموطنان را آغاز کرد.
      این شعبه در خیابان قدس مراغه، اول میدان ملارستم واقع است و شماره تلفن های تماس با این شعبه هم 2252101و2248310-0421 اعلام شده است.