بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      معرفی سرپرستی های برتر بر اساس سرانه صدور کارت
      معرفی سرپرستی های برتر بر اساس سرانه صدور کارت
      کد: 890
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۸/۰۶/۰۲
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 735
      سرپرستی های برتر براساس سرانه صدور کارت به تعداد شعب تا پایان تیرماه 88 معرفی شدند. سرپرستی آذربایجان شرقی و اردبیل با 38 هزار و 90 کارت در رتبه اول قرار گرفته است. سرانه صدور کارت این سرپرستی به تعداد شعب 2 هزار و 241 کارت بوده است. در رتبه بعدی سرپرستی مرکزی و لرستان قرار دارد که تعداد کل کارتهای این سرپرستی 21 هزار و 790 کارت و سرانه صدور کارت آن هم 2 هزار و 179 بوده است. رتبه سوم را سرپرستی فارس، بوشهر و کهگیلویه با 29 هزار و 591 کارت و سرانه صدور 1973 کارت از آن خود کرده است.
      معرفی سرپرستی های برتر بر اساس سرانه صدور کارت

      سرپرستی های برتر براساس سرانه صدور کارت به تعداد شعب تا پایان تیرماه 88 معرفی شدند.

          سرپرستی آذربایجان شرقی و اردبیل با 38 هزار و 90 کارت در رتبه اول قرار گرفته است. سرانه صدور کارت این سرپرستی به تعداد شعب 2 هزار و 241 کارت بوده است.

          در رتبه بعدی سرپرستی مرکزی و لرستان قرار دارد که تعداد کل کارتهای این سرپرستی 21 هزار و 790 کارت و سرانه صدور کارت آن هم 2 هزار و 179 بوده است.

          رتبه سوم را سرپرستی فارس، بوشهر و کهگیلویه با 29 هزار و 591 کارت و سرانه صدور 1973 کارت از آن خود کرده است.

          در رتبه های بعدی به ترتیب سرپرستی های گیلان، خوزستان، اصفهان و چهارمحال، زنجان و قزوین، شمال و غرب تهران، خراسان، هرمزگان، جنوب و شرق تهران، یزد و کرمان و سیستان، آذربایجان غربی و کردستان، مازندران، گلستان و سمنان و درنهایت کرمانشاه و همدان و ایلام قرار دارند.

          تعداد کل کارت های صادر شده تا پایان تیرماه 368 هزار و 285 کارت و سرانه صدور تعداد شعب هم 1427 کارت بوده است.

         از سوی دیگر 15 شعبه برتر از لحاظ مانده منابع کارت تا پایان تیرماه به ترتیب ذیل معرفی شدند: شهریار، ستارخان، پارک ساعی، میدان خراسان، رباط اصفهان، پونک، امام خمینی تبریز، تهرانپارس، فردیس کرج، بزرگمهر اصفهان، زیتون اهواز، نارمک، آیت ا... کاشانی کاشان، چمران اهواز و شهرضا.

          پانزده شعبه برتر از لحاظ تعداد سینا کارت هم تا پایان تیرماه به شرح ذیل است: میدان خراسان، امام خمینی تبریز، مفتح تبریز، بلوار مدرس شیراز، رباط اصفهان، شهرک سعدی شیراز، شهریار، شریعتی تبریز، قاآنی شیراز، شهدای بروجرد، سیرجان، سناباد مشهد، فردیس کرج، آزادگان اهواز و ستارخان.