بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      رشد چشمگیر فعالیتهای آموزشی موسسه در ماههای اخیر
      رشد چشمگیر فعالیتهای آموزشی موسسه در ماههای اخیر
      کد: 843
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۲/۱۲
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 771
      آموزش حین خدمت کارکنان موسسه مالی و اعتباری سینا در سه ماهه آذر، دی و بهمن امسال نسبت به سال 86 از رشد چشمگیری برخوردار بوده است. به طوری که در یک سال گذشته 716 نفر از کارکنان از این آموزشها برخوردار شده اند اما در سه ماه یاد شده این تعداد با رشدی بیش از دو برابر به 1523 نفر رسیده است. ...
      رشد چشمگیر فعالیتهای آموزشی موسسه در ماههای اخیر

      آموزش حین خدمت کارکنان موسسه مالی و اعتباری سینا در سه ماهه آذر، دی و بهمن امسال نسبت به سال 86 از رشد چشمگیری برخوردار بوده است. به طوری که در یک سال گذشته 716 نفر از کارکنان از این آموزشها برخوردار شده اند اما در سه ماه یاد شده این تعداد با رشدی بیش از دو برابر به 1523 نفر رسیده است.

       

      بر اساس گزارش معاونت برنامه ریزی و توسعه، نفرات آموزش دیده به کل کارکنان در سال گذشته 38 درصد بوده که در ماههای آذر، دی و بهمن به ترتیب 28، 26 و 26 درصد بوده است. این در حالی است که در سال گذشته 15 هزار و 790 نفرساعت آموزش به کارکنان ارائه شده اما این میزان فقط در سه ماه مذکور 52 هزار و 492 نفرساعت شده است.

       

      سرانه نفرساعت آموزش به کل کارکنان هم در سال گذشته 8 و در سه ماه آذر، دی و بهمن 9 نفرساعت بوده است. سرانه نفرساعت آموزش به کارکنان آموزش دیده هم 2025 نفرساعت در سال گذشته بوده که در سه ماه یاد شده به 10348 نفرساعت رسیده است.
      آموزش و بهینه سازی ترکیب نیروی انسانی در موسسه مالی و اعتباری سینا با توجه به حمایتهای مدیرعامل این موسسه در دو سال اخیر از شتاب قابل توجهی برخوردار شده است.