بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      برگزاری آزمون اولین مرحله آموزش مکاتبه ای کارکنان
      برگزاری آزمون اولین مرحله آموزش مکاتبه ای کارکنان
      کد: 813
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۱۰/۰۷
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1094
      مطابق برنامه اعلام شده، آزمون اولین مرحله از آزموزشهای مکاتبه ای کارکنان به طور همزمان صبح روز پنج شنبه پنجم دی ماه جاری در کلیه سرپرستی ها و شعب موسسه سینا در سراسر کشور برگزار شد. این دوره از سوی اداره آموزش و با همکاری مدیریت روابط عمومی و از کتاب بازاریابی و مشتری مداری در بانک ویژه روسای شعب انجام شد که نتایج آن متعاقبا"" اعلام می شود. آموزش مکاتبه ای از جمله شیوه های نوین آموزشی است که در راستای تاکیدات مدیریت ارشد موسسه بر ارتقای سطح دانش کارکنان که توسط اداره آموزش با همکاری ....
      برگزاری آزمون اولین مرحله آموزش مکاتبه ای کارکنان

      مطابق برنامه اعلام شده، آزمون اولین مرحله از آزمونهای مکاتبه ای کارکنان به طور همزمان صبح روز پنج شنبه پنجم دی ماه جاری در کلیه سرپرستی ها و شعب موسسه سینا در سراسر کشور برگزار شد.
      این  دوره از سوی اداره آموزش و با همکاری مدیریت روابط عمومی و از کتاب بازاریابی و مشتری مداری در بانک ویژه روسای شعب انجام شد که نتایج آن متعاقبا"" اعلام می شود.
      آموزش مکاتبه ای از جمله شیوه های نوین آموزشی است که در راستای تاکیدات مدیریت ارشد موسسه بر ارتقا سطح دانش کارکنان که توسط اداره آموزش با همکاری سایر مدیریتها برگزار می شود.
      بر اساس اعلام اداره آموزش
      ، این اداره مطابق با تقویم آموزشی در ماههای آتی نسبت به برگزاری  این دوره ها جهت سایر همکاران اقدام خواهد نمود. آزمونهای مذکور دارای امتیاز آموزشی است که در ارتقای گروه کارکنان موثر است.
      هم اکنون اداره آموزش در حال برگزاری دوره های ICDL ویژه کارکنان ستاد ، بانکداری داخلی و قانون چک ویژه معاونین شعب تهران و کلاسهای توجیهی-آموزشی ویژه کارکنان جدید الاستخدام می باشد و کلاسهای آموزش سیستم نگین ویژه مدیران را به پایان برد.