بانک سینا

دوشنبه،17 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      تکریم ارباب رجوع، کلید موفقیت شعب در بهبود عملکرد
      تکریم ارباب رجوع، کلید موفقیت شعب در بهبود عملکرد
      کد: 788
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۸/۱۴
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1077
      تکریم ارباب رجوع، کلید موفقیت شعب در بهبود عملکرد

      سرپرست شعب استان خراسان در نشست روسای شعب این استان ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع، کلید موفقیت شعب در بهبود عملکرد را توجه به امر بازاریابی دانست.
      سیدحسن سجادیه با تاکید بر اینکه بازاریابی نقش کلیدی در بهبود عملکرد شعب دارد تصریح کرد: برای اجرایی شدن این امر، روسای شعب بایستی یکی از کارکنان را مامور کنند تا به امر بازاریابی بپردازد.
      وی همچنین نقش اعتبارسنجی و رعایت بهداشت اعتباری را درکاهش مطالبات معوق بسیار تعیین کننده برشمرد و افزود: مسئولین شعب بایستی با انجام بازدیدهای حضوری از طرحها و پروژه های معرفی شده از سوی متقاضیان تسهیلات و بررسی دقیق پرونده ها از اقتصادی بودن آن اطمینان پیدا کنند.
      دراین نشست روسای شعب نظرات و پیشنهادهای خود را در زمینه بهبود خدمات رسانی به مشتریان مطرح کردند. 
      در پایان نشست از زحمات اسماعیل ابراهیمی رحمتی در موسسه قدردانی به عمل آمد.