بانک سینا

سه شنبه،18 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">افزایش شعب صادرکننده آنی کارت بانک سینا</font></b>
      افزایش شعب صادرکننده آنی کارت بانک سینا
      کد: 1322
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 891
      افزایش شعب صادرکننده آنی کارت بانک سینا
      شعب صادر کننده آنی کارت های بانک سینا به بیش از 200 شعبه افزایش یافت.
      با نصب و راه اندازی یکصد دستگاه صدور آنی کارت دیگر در شعب بانک سینا، تعداد شعب صادر کننده این کارتها به بیش از 200 شعبه رسید و مشتریان با مراجعه به این شعب می توانند نسبت به دریافت لحظه ای کارت موردنظر خود اقدام کنند.
      در حالیکه پیشتر فقط نسبت به صدور سیناکارت در این شعب اقدام می شد اکنون با نصب این دستگاهها و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، کارت های خرید و هدیه نیز در این شعب صادر می شود. همچنین با نصب این دستگاهها، مشتریان می توانند عبارت مورد نظر خود را بر روی کارتها چاپ نمایند.
      کارت های هدیه سینا علاوه بر مبالغ ثابت 200 هزار ریال، 500 هزار ریال و یک میلیون ریال، در حال حاضر در مبالغ دلخواه مشتری و در طرحها و شکلهای متنوع نیز قابل عرضه است و مشتریان می توانند آن را از شعب بانک سینا درخواست نمایند.
      ادارات، سازمانها و شرکت ها هم می توانند با صدور کارت خرید سینا برای کارکنان خود، امکان خرید کالا و خدمات از تمامی فروشندگان متصل به شبکه شتاب و همچنین امکان خرید اینترنتی و پرداخت اینترنتی قبوض را فراهم آورند. این کارتها قابلیت شارژ به دفعات مختلف توسط ادارات، سازمانها و شرکتها را دارا می باشند.