بانک سینا

شنبه،29 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">استقبال مناسب از کارتهای بانکی سینا در سال 89</font></b>
      استقبال مناسب از کارتهای بانکی سینا در سال 89
      کد: 1343
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 878
      استقبال مناسب از کارتهای بانکی سینا در سال 89
      در سالی که گذشت، کارتهای بانکی سینا به ویژه کارت اعتباری سینا با استقبال قابل توجهی از سوی هموطنان و مشتریان این بانک روبرو شد.
      رشد 3 هزار و 675 درصدی عرضه این کارت در پایان اسفند 1389 نسبت به پایان سال 1388حاکی از رشد مناسب و استقبال خوب هموطنان از این خدمت بانک سینا دارد.
      این درحالی است که کارتهای هدیه سینا نیز با رشد 239 درصدی در پایان سال گذشته روبه رو بوده و تعداد کارتهای نقدی و خرید نیز به ترتیب معادل 48 و 347 درصد رشد داشته است.
      همچنین سال گذشته شاهد افزایش شعب صادر کننده آنی کارت های بانک سینا به بیش از 200 شعبه بودیم.
      با نصب و راه اندازی یکصد دستگاه صدور آنی کارت در ماههای منتهی به سال گذشته در شعب بانک سینا، تعداد شعب صادر کننده این کارتها به بیش از 200 شعبه رسید و امکان دریافت لحظه ای کارت را برای مشتریان فراهم ساخت.
      از سوی دیگر در حالی که پیشتر فقط نسبت به صدور سیناکارت در این شعب اقدام می شد اکنون با نصب این دستگاهها و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده، کارت های خرید و هدیه نیز در این شعب صادر می شود. همچنین با نصب این دستگاهها، مشتریان می توانند عبارت مورد نظر خود را بر روی کارتها چاپ نمایند.
      کارت های هدیه سینا علاوه بر مبالغ ثابت 200 هزار ریال، 500 هزار ریال و یک میلیون ریال، در حال حاضر در مبالغ دلخواه مشتری و در طرحها و شکلهای متنوع نیز قابل عرضه است و مشتریان می توانند آن را از شعب بانک سینا درخواست نمایند.
      ادارات، سازمانها و شرکت ها هم می توانند با صدور کارت خرید سینا برای کارکنان خود، امکان خرید کالا و خدمات از تمامی فروشندگان متصل به شبکه شتاب و همچنین امکان خرید اینترنتی و پرداخت اینترنتی قبوض را فراهم آورند. این کارتها قابلیت شارژ به دفعات مختلف توسط ادارات، سازمانها و شرکتها را دارا می باشند.