بانک سینا

دوشنبه،17 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">تقدیر از دکتر عبدالناصر همتی به عنوان پدر بیمه های خصوصی</font></b>
      تقدیر از دکتر عبدالناصر همتی به عنوان پدر بیمه های خصوصی
      کد: 1372
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 2093
      تقدیر از دکتر عبدالناصر همتی به عنوان پدر بیمه های خصوصی
      در مراسمی که روز دوشنبه 30 خرداد ماه جاری به مناسبت چهلمین سال تاسیس بیمه مرکزی در سالن وزارت کشور برگزار شد، وزیر امور اقتصادی و دارایی از خدمات 13 ساله دکتر همتی در صنعت بیمه کشور تقدیر کرد.
      در بخشی از لوح سپاسی که توسط سیدشمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی به دکتر عبدالناصر همتی اهدا شد، آمده است: هم اینک افق روشنی برای استحکام بیش از پیش صنعت بیمه کشور در عرصه های اقتصادی، بین المللی پیش روی ملت ایران گشوده شده است که این مهم با درایت و اهتمام دلسوزانه شما میسر شده است.
      دکتر عبدالناصر همتی که در حدود یک سوم از دوران حیات بیمه مرکزی ایران، ریاست کلی آن را برعهده داشته است؛ طراح خصوصی سازی و آزادسازی صنعت بیمه در کشورمان است. یکی از منابع خبری صنعت بیمه به همین مناسبت از دکتر همتی به عنوان «پدر بیمه های خصوصی» یاد کرد.
      در دوران ریاست کلی وی، نفوذ بیمه در کشور با رشد فزاینده ای افزایش یافت و با تاکید بر آموزش، بدنه کارشناسی و مدیریتی صنعت بیمه، قابلیت و کفایت لازم برای توسعه بازار پیدا کرد.
      به هنگام تجلیل از خدمات دکتر همتی در صنعت بیمه، کارکنان صنعت بیمه حاضر در مراسم با استقبال شدید، قدرشناسی خود را از خدمات 13 ساله وی در صنعت بیمه ابراز داشتند.