بانک سینا

دوشنبه،17 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">عملکرد مناسب بانک سینا در شاخصهای بانکداری الکترونیک در 3 ماهه اول سال</font></b>
      عملکرد مناسب بانک سینا در شاخصهای بانکداری الکترونیک در 3 ماهه اول سال
      کد: 1381
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1506
      عملکرد مناسب بانک سینا در شاخصهای بانکداری الکترونیک در 3 ماهه اول سال

      بررسی عملکرد بانک در شاخص های بانکداری الکترونیک در بانک سینا طی خرداد ماه جاری، حاکی از رشد مناسب در این شاخص ها به ویژه موبایل بانک است.
      بر اساس گزارش روابط عمومی بانک سینا، در مدت کوتاه بهره برداری از سرویس موبایل بانک، تعداد کاربران این سرویس در ماه اول ارائه عمومی آن یعنی خرداد ماه به 10 هزار و 554 نفر رسیده است.
      همچنین علیرغم وجود برخی مشکلات در حوزه کارت اعتباری، رشدی معادل 50 درصدی را در این بخش در سه ماهه اول سال جاری نسبت به پایان سال قبل شاهد هستیم.
      از سوی دیگر، تنوع بخشی به کانالهای ارائه خدمت پرداخت قبوض به ویژه گسترش استفاده از سامانه های  1818 و 09990 باعث افزایش قریب 40 درصدی این نوع تراکنشها در حالت پذیرندگی شده است.
      در همین راستا در تعداد کاربران اینترنت بانک، تلفن بانک و SMS بانک به ترتیب رشدی معادل 14، 12 و 24 درصدی در پایان خرداد ماه نسبت به پایان سال گذشته شاهد هستیم، این در حالی است که در همین مدت تعداد کارتهای هدیه صادر شده 71 درصد، خرید 49 درصد و نقدی 9 درصد رشد داشته است.