بانک سینا

شنبه،15 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">با گذشت دو سال از آغاز فعالیت بانکی صورت گرفت: پیاده سازی اقدامات مناسب توسعه ای در بانک سینا</font></b>
      با گذشت دو سال از آغاز فعالیت بانکی صورت گرفت: پیاده سازی اقدامات مناسب توسعه ای در بانک سینا
      کد: 1396
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1030
      با گذشت دو سال از آغاز فعالیت بانکی صورت گرفت: پیاده سازی اقدامات مناسب توسعه ای در بانک سینا

      نشست همکاران ستادی و شعب تهران بانک سینا روز شنبه 22 مرداد ماه جاری و در آستانه سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور مدیرعامل، معاونان مدیرعامل و مدیران این بانک در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار شد.
      در این نشست که با استقبال گسترده کارکنان همراه بود، دکتر همتی مدیرعامل بانک سینا به تشریح اقدامات جاری و سیاستهای آتی این بانک پرداخت.
      وی با اشاره به آغاز سومین سال فعالیت رسمی بانک سینا گفت: این بانک بیش از 20 سال به عنوان موسسه مالی و اعتباری فعالیت داشته و در این مدت تمامی سیاست ها و برنامه ها را در قالب این تفکر به انجام رسانده است و با توجه به تفاوت ماهیت کار بانک و موسسه، مدت دو سال برای تغییر این تفکر و همگام شدن با اقدامات سایر بانک ها اگرچه مدت طولانی نیست اما در همین مدت، اقدامات و سرمایه گذاری های خوبی صورت گرفته است.
      دکتر همتی از رشد مناسب و هدفمند منابع بانک یاد و تاکید کرد: حفظ توان پاسخگویی مطلوب به مشتریان در کنار سودآوری و پاسخگویی به انتظارات سهامداران، دو عامل مهم تعیین کننده در نحوه جذب منابع بانک است. وی همچنین به توسعه دامنه  سرمایه گذاری های بانک سینا اشاره کرد و رشد مطلوب درآمدهای بانک را از نتایج آن دانست.
      وی در ادامه، اصلاح و انسجام ترکیب نیروی انسانی بانک سینا در مدت کوتاه سه سال را به عنوان یکی دیگر از اقدامات برشمرد و گفت: میانگین تحصیلات کارکنان بانک سینا با روند مناسبی در حال افزایش است.
      مدیرعامل بانک سینا در ادامه افزود: در عین حالی که طی سه سال گذشته، تمرکز سیاستهای بانک سینا بر افزایش دامنه سود و پیاده سازی برنامه های توسعه ای بوده اما در عین حال از تامین امکانات رفاهی مناسب کارکنان نیز غافل نبوده و علاوه بر آن، سیاست های آموزشی را برای ارتقای سطح عملی آنان به اجرا گذاشت به طوری که از ابتدای سال تاکنون به میزان 15 هزار و 300 نفر ساعت آموزش حین خدمت به همکاران بانک ارائه شده و در حال حاضر 169 نفر هم در حال تحصیل در مراکز دانشگاهی هستند.
      وی در ادامه به فعالیتهای ارزی بانک سینا اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه درست در نقطه آغاز این فعالیتها قرار داشتیم که دامنه تحریم ها بانک سینا را نیز دربرگرفت و محدودیت هایی را ایجاد کرد، اما اقداماتی صورت داده ایم و به نتایج خوبی هم دست   یافته ایم و علیرغم این موضوع، برنامه ها و سیاست های مناسبی هم در دست اجرا داریم.
      مدیرعامل بانک سینا از افتتاح 10 شعبه دیگر این بانک تا پایان سال در تهران خبر داد و با اعلام این که طبق یک نظرسنجی بیش از 85 درصد مشتریان از عملکرد همکاران و نحوه سرویس دهی شعب رضایت داشته اند، تصریح کرد: بانک سینا اکنون از وجهه مناسبی در جامعه برخوردار است بنابراین برای حفظ و تداوم این روند، ضروری است که همکاران در برخورد با ارباب رجوع نهایت دقت و ملاحظه را داشته باشند.
      در ادامه این نشست همکاران سوالات و نظرات خود را مطرح و سپس روزه خود را افطار کردند.

      _MG_0096.jpg

      _MG_0067.jpg

      _MG_0071.jpg