بانک سینا

شنبه،15 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      <b><font size="2" face="Tahoma">افزایش کیفیت خدمات الکترونیک بانک سینا</font></b>
      افزایش کیفیت خدمات الکترونیک بانک سینا
      کد: 1423
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1270
      افزایش کیفیت خدمات الکترونیک بانک سینا

      برنامه بانک سینا در زمینه ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، تمرکز بر افزایش کیفیت این خدمات است.
      با تدوین و اجرای برنامه میان مدت بانک سینا از ابتدای سال 89 که یکی از استراتژی های عمده آن گسترش فعالیتهای بانکداری الکترونیک محسوب می شود، این بانک توانست اقدامات مناسبی را در پیاده سازی سامانه های نوین بانکی در سال گذشته به اجرا برساند و اکنون سیاستها و برنامه های خود را بر افزایش کیفیت این خدمات و رفع برخی نواقص احتمالی موجود متمرکز ساخته است.
      این بانک در سال گذشته موفق شد انواع سامانه های نوین بانکی را به مرحله اجرا و بهره برداری برساند و اقدامات مناسبی نیز در حوزه خدمات کارت به ویژه کارت اعتباری و توسعه پایانه های فروشگاهی و سایر ترمینالهای خارج از شعبه داشته باشد.