بانک سینا

سه شنبه،04 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری سینا: شرط بانک مرکزی برای اعطای مجوز «بانک سینا» به زودی تامین می شود
      مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری سینا: شرط بانک مرکزی برای اعطای مجوز «بانک سینا» به زودی تامین می شود
      کد: 1476
      تاریخ انتشار: ۱۳۸۷/۰۸/۱۸
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1406
      مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری سینا:  شرط بانک مرکزی برای اعطای مجوز «بانک سینا» به زودی تامین می شود

      مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری سینا گفت: تمام سپرده قانونی این موسسه نزد بانک مرکزی تودیع شده و شرط مهم بانک مرکزی برای اعطای مجوز «بانک سینا» ظرف دو ماه آینده تامین خواهد شد.

      «عبدالناصر همتی» افزود: تمام سپرده قانونی موسسه نزد بانک مرکزی تودیع شده و با افزایش سرمایه 500 میلیارد ریالی شرط مهم بانک مرکزی برای اعطای مجوز بانک سینا تامین خواهد شد.

      وی اظهار داشت: از همین رو شعب این موسسه باید از هم اکنون آمادگی لازم برای ارایه خدمات بانکی به هموطنان را پیدا کنند.

      وی، ترکیب نیروی انسانی فعلی متشکل از نیروهای جوان و باتجربه را یک امتیاز برای موسسه دانست و گفت: باید فرصتها و امکانات آموزشی لازم برای تمام همکاران بخصوص روسای شعب بیش از پیش فراهم شود.

      دکتر همتی افزود: با توجه به اقدام های اصلاحی از جمله انجام بهینه سازی کلیه شعب موسسه، اجرای سیستم یکپارچه بانکداری الکترونیک و تودیع کامل سپرده قانونی نزد بانک مرکزی، سودآوری موسسه از رشد بسیار مناسبی برخوردار بوده به طوری که در هفت ماهه نخست امسال 80 درصداز سود پیش بینی شده برای سال 87 تامین شده است.

      وی با اشاره به پیاده سازی نظام بانکداری متمرکز در 152 شعبه موسسه از آن به عنوان یکی از اقدام های اساسی و زمانبر یاد کرد و افزود: 70 درصد شعب موسسه بهینه سازی شده اند و ما شاهد چهره ای جدید و مطلوب از موسسه سینا در نزد افکار عمومی هستیم.

      دکتر همتی از کسب رتبه نهم موسسه در بین شرکت های فعالتر بورس خبر داد و تصریح کرد: این رتبه با توجه به شرایط بازار پول و سرمایه کشور و انجام اقدامات اساسی در درون موسسه کسب شده که نویدبخش برداشتن گام های اساسی تر در این خصوص است.