عملکرد بانک سینا در شش ماهه اول سال جاری در زمینه تراکنش های شتابی به ویژه پرداخت قبوض حاکی از رشد جهشی بانک در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
گزارش وضعیت عملکرد بانک سینا در حوزه پرداخت قبوض طی 6 ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نشان دهنده رشد جهشی بانک در این بخش به واسطه گسترش و بهبود عملکرد بانک سینا در حوزه سرویس 1818 و 9990 بوده است.
این گزارش حاکی است که بهبود عملکرد در این حوزه باعث افزایش بیش از 17 برابری تراکنش های این حوزه نسبت به مدت مشابه سال پیش شده که حدود 38.3 درصد از کل تراکنش های سال جاری را در بر می گیرد.
افزایش تراکنش های پرداخت قبوض در سایر درگاه ها نیز قابل توجه است به طوری که در خودپرداز بیش از 2.3 برابر، در پایانه های فروشگاهی بیش از 10.8 برابر، در اینترنت 7.5 برابر و در موبایل حدود 4.5 برابر شده است.
این موضوع به واسطه بهبود کیفی و کمی در ارائه سرویس های مذکور از سوی بانک سینا محسوب می شود که مشتریان را به استفاده از این خدمات جلب نموده است.