بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      رشد متوازن، مستمر و رو به جلو کلیدی ترین کار بانک سینا خواهد بود
      کد: 1702
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1879
      اولین نشست مدیرعامل بانک سینا با سرپرستان مناطق 16 گانه بانک برگزار شد.
      رشد متوازن، مستمر و رو به جلو کلیدی ترین کار بانک سینا خواهد بود
      اولین نشست مدیرعامل بانک سینا با سرپرستان مناطق 16 گانه بانک برگزار شد.
      دکتر کوروش پرویزیان در ابتدای نشست با تقدیر از تلاش تمامی همکاران، بانک سینا را جزو مجموعه های خوشنام و با آتیه نظام بانکی کشور برشمرد و تصریح کرد: اساس و پایه این خوشنامی و روند رو به رشد آن وابسته به عملکرد همکاران بانک است که امیدواریم با همکاری و همفکری بیشتر، این مسیر به خوبی تداوم یابد و آینده ای بهتر از گذشته را برای بانک شاهد باشیم.
      وی، رشد متوازن، مستمر و رو به جلو را جزو کلیدی ترین سیاست های اجرایی بانک سینا برشمرد و تصریح کرد: علیرغم تلاش های صورت گرفته و ثبت رکوردهای مناسب، ظرفیت های بالقوه بیشتری برای دستیابی بانک سینا به اهداف متعالی و جایگاهی مناسب تر وجود دارد که با به کارگیری آن می توان مجموعه ای توانمندتر و رو به رشدتر را متصور شد.
      دکتر پرویزیان، مجموعه همکاران بانک سینا را افرادی توانمند، با نشاط و باانگیزه برشمرد و افزود: امیدواریم با استفاده از تمامی ظرفیت ها و ارائه سبد خدمات متنوع و زیبنده بانک سینا و مناسب نظام بانکی، زمینه بهتر برآورده ساختن انتظارات مشتریان و احساس رضایت بیشتر ایشان را فراهم آوریم.
      در ادامه این نشست سرپرستان مناطق بانک، گزارشی از وضعیت عملکرد شعب زیرمجموعه در حوزه منابع، مصارف، مطالبات و خدمات بانکداری الکترونیک ارائه کردند.