بانک سینا

یکشنبه،30 اردیبهشت 1403
بانک سینا
   
 
    •  
      ارتقاء سهم بازار بانک سینا
      کد: 1736
      تاریخ انتشار: ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
      منبع خبر:
      تعداد بازدید: 1635
      نشست رؤسای شعب تهران با هدف هم فکری، ایجاد یکپارچگی در عملکرد شعب و رفع مشکلات موجود در بانک سینا برگزار شد.
      ارتقاء سهم بازار بانک سینا
      نشست رؤسای شعب تهران با هدف هم فکری، ایجاد یکپارچگی در عملکرد شعب و رفع مشکلات موجود در بانک سینا برگزار شد.
      در این نشست که دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک سینا، معاونین، مدیران، مشاوران و سرپرستان مناطق نیز حضور داشتند، راه های توسعه بانک و ارائه بهینه خدمات به مشتریان بررسی شد.
      مدیرعامل بانک سینا در این مراسم، طی سخنانی با اشاره به چارچوب های خاص فعالیت در بازار رقابت بانکی که از برخی جهات به رقابت مخدوش نزدیک می شود، گفت: رقابت، چارچوب و ارکان خاص خود را دارد و اخلاق حرفه ای در نظام بانکی ایجاب می کند تا در فضای رقابتی سالم فعالیت کنیم.
      دکتر پرویزیان در ادامه این نشست با اشاره به ارتقاء سهم بازاری بانک سینا در ماه های اخیر افزود: شناخت توان و استفاده از ظرفیت سهامدار عمده برای ارتقاء بیش از پیش سهم بازار باید در دستور کار قرار گیرد و این مهم تنها با همفکری و پیروی از یک برنامه منسجم و هدفمند و تلاش بیشتر میسر خواهد شد.
      وی خاطر نشان کرد: جایگاه بانک سینا در نظام بانکی، جایگاه مناسبی است و ظرفیت بهتر شدن را نیز داراست که امیدوارم با تبدیل فرصت ها از بالقوه به بالفعل در نتیجه اقدامات موثر همکاران، برند بانک سینا در جامعه که نماد اعتماد، اطمینان و سلامت است، حفظ و در آینده نیز شاهد سرآمدی بیشتر بانک باشیم.
      دکتر پرویزیان، در بخش دیگری از سخنان خود، رعایت ادب و احترام را در برخورد با مشتری ضروری خواند و با اشاره به بحث تکریم مشتری گفت: برخورد سالم و سازنده با مشتری به عنوان یک هدف ویژه و مهم، و حفظ و ارتقاء این رفتار از سوی همکاران در بلند مدت منجر به ارتقاء جایگاه بانک نزد مشتریان و جامعه خواهد شد.
      مدیرعامل بانک سینا در ادامه این نشست از کلیه همکاران خواست تا با تلاش همه جانبه در زمینه صدور ضمانت نامه ها، بروات اسنادی، LC داخلی، انتشار اوراق مشارکت، صکوک اسلامی و خدمات بانکداری الکترونیک، زمینه افزایش بیشتر ظرفیت های بانک را فراهم نمایند. 
      در ادامه این نشست نمایندگان دو سرپرستی "شرق تهران و قم" و "غرب تهران و البرز" به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای بهبود و توسعه فعالیت شعب پرداختند.